TALLER DE RÀDIO

Aquest any a Cassà de la Selva s’ha portat a terme una nova iniciativa, que els nens i nenes de les diferents escoles del poble participin en un programa de ràdio anomenat “L’hora del pati”. En Mateu Ciurana ens va venir a fer un taller i uns quants nens i nenes de segon A ja hem anat a la ràdio a gravar el nostre programa (que podeu escoltar a la web de l’emissora). Aquí podeu veure fotos dels nostres locutors!

FOTOGRÀFIES DEL TALLER

FOTOGRAFIES A LA RÀDIO

LA RUA DE CARNESTOLTES

Aquest any els alumnes de quart han preparat el Carnestoltes i hem fet un munt d’activitats divertides! Aquí podeu veure algunes fotos de la rua. Els alumnes de Cicle Inicial anàvem disfressats de Mimpins (són uns homenets petitons que viuen els arbres i formen part d’un llibre de Roald Dahl). N’hi havien de savis (amb les seves ulleres), de cridaners (els devieu sentir pels xiulets) i d’aventurers (amb la seva motxilla i la seva brúixola). Aquí podeu veure’n algunes fotografies:

FOTOGRAFIES DE LA RUA