Projecte sobre l’estalvi de l’aigua.

Després de veure una exposició que vam tenir a l’escola sobre l’ús de l’aigua, vam decidir investigar sobre aquest tema i fer un petit projecte.

El primer que vam fer va ser mesurar la quantitat d’aigua que surt quan premem les aixetes de l’escola.

Després vam mesurar l’aigua que cau de les aixetes de casa si deixem l’aixeta oberta a raig i també si sol cauen algunes gotes.

Les nostres conclusions han sigut que es malbarata molta aigua amb molt poc temps si ens deixem les aixetes obertes.

Vam estar pensant possibles solucions i vam decidir que volíem conscienciar a tota l’escola per tal d’estalviar aigua, i per fer-ho vam fer cartells i vam passar per les classes a explicar-ho.

Aquí teniu algunes fotografies!!!!

LOS ALIMENTOS

Todos los alumnos y alumnas de segundo estamos trabajando los alimentos en el área de lengua castellana.

Esta semana hemos aprendido una canción que nos ha encantado que trata sobre los hábitos alimenticios saludables.

¿La queréis escuchar? Aquí os dejamos la letra y el vídeo.

FEM EXPERIMENTS!

Els nens i nenes de segon hem estat treballant des de principi de curs el tema “El cos per dins” a coneixement del medi. Hem après molt sobre l’aparell locomotor, sobre l’aparell circulatori i sobre l’aparell digestiu.

Avui hem fet un taller súper interessant per tal de descobrir com funciona en realitat l’aparell digestiu. Ha estat una tarda genial!

Experiments on PhotoPeach

Ens visiten el Pepe i el Miquel

Fa uns dies vam tenir la sort que vinguessin el Pepe i el Miquel a explicar-nos diferents coses sobre les malalties, sobre com actuar davant d’una emergència, que podem fer si ens fem mal o una ferida, que fer si algú s’ofega…
Nosaltres ja havíem preparat unes preguntes de dubtes que ens havíen sorgit amb el projecte que estàvem fent sobre el cos, i ens les van respondre totes i vam aprendre molt.

Estem molt contents i us volem donar les gràcies per haver vingut!!!

ELS NENS I NENES DE SEGON ANEM A LES OBAGUES

El passat dilluns dia 23, vàrem realitzar la primera sortida fora d’Alcarràs d’aquest nou curs.

Vam anar a Juneda, a la granja escola Les Obagues, on vam passar un dia fantàstic fent de grangers i grangeres i gaudint de l’entorn.

SOM ELS NENS DE 2n

Ei!  Nosaltres som les tres classes de segon. Tenim un camí llarg per endavant aquest nou curs. Volem fer moltes coses: jugar al pati, compartir, fer nous amics, passar-ho bé però, sobretot, volem omplir la nostra motxilla plena d’aprenentatges que ens serviran per a fer-nos grans.

Preparats, llestos… JA!

Segon A

foto 2A

Segon B

foto 2B

Segon C

foto 2C

Anem a la biblioteca!!!

El passat dia 10 d’octubre, els alumnes de 1r, vam anar a la Biblioteca Joaquim Montoy d’Alcarràs, a visitar l’exposició Visca la Revolució!

La Dolors ens va ensenyar l’exposició i també ens va llegir uns llibres que ens van agradar moltíssim. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses!!!

Biblioteca 1r

Som l’alumnat de Primer

Hola, famílies,

Som la classe de 1rA i la nostra tutora es diu Yessica1rA

Nosaltres som la classe de 1rB i la nostra tutora es diu Mercè.

1rB-2

Hem començat aquesta nova etapa amb moltes ganes de treballar. Ho volem passar genial, al mateix temps que aprenem.  Així que… endavant!!!