CLOENDA APADRINAMENT LECTOR

Aquest matí de dilluns, hem celebrat la FESTA D’APADRINAMENT LECTOR amb als padrins de Sisè i el respectius fillols i filloles de Primer.

Ha estat un matí bonic i emotiu, on hem compartit anècdotes i reflexions sobre aquesta activitat de Lectura que tant aporta a petits i grans. També hem repartit els merescuts diplomes i ha hagut un intercanvi de petits detalls. Seguidament hem gaudit d’una activitat sorpresa: Bombolles de sabó! Aquí hem demostrat que, amb una activitat tan senzilla podem passar una bona estona de rialles! Gràcies nens i nenes de Sisè i Primer per ensenyar-nos cada, que sou vosaltres el motor de l’aprenentatge a l’escola!

VISITA A FRUITS DE PONENT

El passat 23 de maig vam anar caminant des de l’escola a la cooperativa Fruits de ponent on vam poder observar de primera mà les instal.lacions, el procés que hi ha des de que es cull al camp la fruita fins que arriba a les botigues… Ens ho van explicar molt bé i ens van obsequiar amb una fresca i deliciosa poma. Moltes gràcies per tot!!

ELS DARRERS TALLERS DE CATALÀ A SEGON

Els alumnes de segon hem treballat diferents tipologies textuals als tallers de català: la recepta, la notícia, l’entrevista i el conte. Ens agrada molt perquè ens ho passem molt bé i treballem molt per parelles o per grups. Aquí teniu un petit tastet.

MÉS RACONS MATEMÀTICS DE SEGON

Com ens agraden els racons matemàtics! Aqui teniu una mostra dels últims racons que hem fet: cartes, dòmino, monedes, rellotge i mesura. Mireu com treballem!

LES MALETES VIATGERES DE SEGON

Durant aquest curs hem realitzat un any més l’activitat de les maletes viatgeres. Us volem donar les gràcies a les families per la vostra col.laboració. És una activitat que agrada a tota la familia i els nens i nenes les esperen amb il.lusió. Fins l’any vinent!

SEGON DE COLÒNIES A COMARRUGA

Per fi va arribar el dia de marxar de colònies! Tots emocionats vam passar dos dies genials a la platja on vam fer activitats molt divertides. Tornarem!!!

ELS OFICIS A PRIMER

Durant aquest trimestre, treballem els oficis a l’escola i la millor manera de conèixer els diferents oficis que ens envolten, és precisament aprenent del treball de les mares i pares de l’escola. A més d’aprendre moltíssim, ens agrada que sigueu la família els protagonistes del procés d’ensenyament i aprenentatge.
Gràcies famílies, han estat les sessions més significatives del trimestre. Ens heu sorprès moltíssim!

ENTRENADOR DE BÀSQUET : Eduard, pare de la Laia

GRANGER: Simeó, pare del Pol

PINTORA: Montse, mare de la Jordina i la Isolda

FRUITERA: Gemma , mare de l’Enric

PAGÈS: Ramon, pare del Sebastià

CONDUCTOR DE LLEVANEUS: pare de l’Àngel

OFICI BARBER:pare Pau

RESTAURADORA:  mare Mateu

TÈCNIC D’EMERGÈNCIES: pare Arian i Unai

PROFESSORA DE MATEMÀTIQUES: mare Elisenda

PRIMER: SORTIDA AL CIRC DE COPONS

El passat divendres 19 de maig els nens i nenes de Primer, vam anar al CIRC FREIXES,  i vàrem gaudir d’un gran dia!!

Al matí vam realitzar diferents tallers on ens vam convertir en malabaristes, equilibristes, trapecistes, músics, pallassos, … I a la tarda vam ser espectadors del circ on el pallasso ens va fer riure moltíssim i fins hi tot ens va fer participar en el seu espectacle. Va ser un dia fantàstic!

EXPOSEM EL NOSTRE PROJECTE A L’AJUNTAMENT D’ALCARRÀS

Amb molts nervis i també alegria, vam exposar el nostre projecte davant de l’Alcalde i l’arquitecte d’Alcarràs. Ens van escoltar i quan vam preguntar si ens ajudaríen van dir un SI!!!

L’Ajuntament ens va felicitar pel nostre projecte i ens van explicar que ja tenen intenció de fer vies més segures per anar a l’escola. També ens van dir que sabien el problema que hi havia a la nostra entrada amb els cotxes i que estudiarien com solucionar-ho.

Què bé! Estem contents i contentes! Som capaços de millorar el nostre entorn!!

collage ajuntament

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES I ALUMNES: AMPA

L’ultima associació que hem treballat i la més propera a l’escola és l’ Associació de pares i mares d’ alumnes: L’ AMPA. El pare del Biel de 2on A juntament amb dos membres més de l’associació ens van explicar que fan moltes coses per a l’escola. És l’associació amb més socis que hem visitat!!!!!!!!

Què hem après?

• Intenten ajudar a l´escola.
  • Poden ser socis els pares de l´escola.
  • Per exemple, ajuden a la festa de final de curs, a les activitats extraescolars, a la castanyada, …
  • Es una associació sense ànim de lucre.
  • Una vegada a l´any fan una ASSAMBLEA GENERAL. D´aquí surten els càrrecs: President, Secretari, Tresorer i vocals.
  • Són 355 socis. Paguen una quota de 50 euros a l´any.
  • S’organitzen la feina per COMISSIONS.

Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!