Arxiu mensual: maig de 2012

CONFERÈNCIES MES D’ABRIL DE 2n

Aquest mes d’abril han fet la conferència la Júlia Redon, la Laia Roqueta, en Biel Sànchez en Sergi Tejero l’Oriol Puigsech i la Lucía Muñoz. Ho han fet molt bé!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONFERÈNCIES MES D’ABRIL DE 1r

Aquest mes d’abril han fet la conferència l’Abril Arús, l’Anna Coll, la Isona Díaz i l’Arnau López. Ho han fet molt bé!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANEM AL MERCAT

Els nens i nenes de 1r hem anat al mercat de fruites i verdures del nostre poble.

Publicat dins de General | Deixa un comentari