Arxiu mensual: desembre de 2011

Circular de la sortida al Museu de l’Art de la Pell i a “l’Exposició el Circ de la Pilarín”

Exposició Pilarin

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’Arbre de Nadal decorat de forma virtual

Us volem ensenyar un exemple dels arbres de Nadal que hem decorat, amb el programa paint, durant la sessió d’informàtica. A més a més, hem esbrinat quelcom més d’aquesta tradició tan arrelada a casa nostra com és la de guarnir … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Visita a l’exposició “El Circ de la Pilarín” al Museu de l’Art de la Pell de Vic

El proper dijous dia 15 de desembre els alumnes de Cicle Inicial aniran a veure l’exposició “El Circ de la Pilarín” al Museu de l’Art de la Pell de Vic. La Pilarín Bayés és la il·lustradora de la col·lecció de … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari