-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Meta
Categories
Arxiu mensual: octubre de 2011
Obra de teatre “La nina del cap pelat”
El proper 10 de novembre els alumnes de cicle inicial aniran a veure l’obra de teatre “La nina del cap pelat” al Teatre-Auditori de Calldetenes. Us deixem la guia didàctica de l’obra perquè la pugueu llegir. http://www.diba.cat/documents/1060005/3d4da83d-00f5-47cb-a234-ed55486c699c
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Cançó de Hallowen
Els alumnes de 1r canten una cançó de Halloween. És el seu primer any fent anglès. Mireu que bé que ho fan.halloween
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Hola, món!
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!
Publicat dins de General
1 comentari