Arxiu mensual: octubre de 2011

Obra de teatre “La nina del cap pelat”

El proper 10 de novembre els alumnes de cicle inicial aniran a veure l’obra de teatre “La nina del cap pelat” al Teatre-Auditori de Calldetenes. Us deixem la guia didàctica de l’obra perquè la pugueu llegir. http://www.diba.cat/documents/1060005/3d4da83d-00f5-47cb-a234-ed55486c699c

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Cançó de Hallowen

Els alumnes de 1r canten una cançó de Halloween. És el seu primer any fent anglès. Mireu que bé que ho fan.halloween

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari