Jo crec i no es per copiar-te però per allà el tercer trimestre que fa més bon temps podríem fer una pel·lícula sobre algun tema que ja escolliriem i el penjariem al youtube i ja de pas ens ensenyaries.
M’agradaria que l’últim dia del primer trimestre ens deixessis jugar una mica i que el segon i tercer trimestre no ens ensenyessis tan treballar el word.
A mi regular perquè no ens deixes jugar a l’hora d’informàtica, i aprenem molt, però a vagades és divertit perquè fem jocs com el consumopolis,bicicla’t i can seixanta.