Avaluació Activitat Google Grups

Alumnes que han lliurat tots els exercicis d´aquesta activitat ( participar en el debat i penjar un fitxer ( el de xarxes per exemple)).

Alejandro Uber, Diana Mieses, Raul Calestru, Alejandro Toribio, Jonathan Martin i Ismael Serrano.

Alumnes que no han penjat el fitxer :

Luciano Caselli, Oscar Berruezo, Daniel Torrecillas i Afzal Gull.

Alumnes que no han fet res :

Francisco Gutiérrez i Marc Serrano.

Recordo que per obtenir la qualificació d´aprovat en el trimestre cal tenir feta secera aquesta activitat.

Última activitat del curs

Aquesta és la última activitat del curs :

El·laboració d´un Vídeo-Presentació 4t d´ESO. Cal fer una recerca de fotografies de tots els alumnes que estan cursant actualment 4t d´ESO ( preferiblement fotos de grup ) i fer un muntatge amb música utilitzant el Movie-Maker. És una activitat per fer en grup.

El·laboració d´una presentació amb Powerpoint de l´acte de lliurament de les orles de 4t i 2n de batxillerat que tindrà lloc a l´auditori de Ripollet el proper dia 12 de juny a les 18 hores. És una activitat per fer en grup.

Google Groups

Aquesta és una nova activitat.

Hauràs rebut un correu en el que et faig una invitació a participar en una xarxa. Cal confirmar la subscripció i accedir-hi. L´adreça és la següent :

Un cop en siguis membre cal entrar-hi i participar en el tema de debat que ja hi ha obert.

Després cal penjar un arxiu dels que hem fet durant el curs ( flash, vídeo,….)

Sistemes Operatius

Respon cadascuna de les següents qüestions :

1. Què és un sistema operatiu ?.
  2. Com es classifiquen els sistemes operatius ?.
  3. Com es realitza l´execució d´un programa ?.
  4. Què és una interrupció ?, què és la gestió de la memòria ?.
  5. Què és un driver ?, què és la BIOS ?.
  6. Què és un procés ?.
  7. Anomena les característiques més importants del sistema operatiu “Windows“.
  8. Anomena les característiques més importants del sistema operatiu “LINUX“.
  9. Anomena les característiques més importants del sistema operatiu “MAC OS X“.
  10. Fes un resum dels avantatges i dels inconvenients que has trobat de cadascun dels sistemes operatius.

Cal lliurar totes les preguntes en un document manuscrit.

Data límit de lliurament 20 de maig a les 14 hores.

Control de Feina

A data 11 de Maig  ( 00:00 ) aquesta és la feina que heu lliurat :

Alumnes   Pàgina Web Vídeo al Bloc  Dossier Xarxes   Sist Operat
 Diana Mieses  lliurat  lliurat  lliurat
 Oscar Berruezo  lliurat  lliurat  lliurat
 Abel Carod  lliurat  lliurat  lliurat
 Daniel Torrecillas  lliurat  lliurat  lliurat
 Raul Calestru  lliurat  lliurat  lliurat
 Alejandro Toribio  lliurat  lliurat  lliurat
 Alejandro Uber  lliurat  lliurat  lliurat
 Luciano Caselli  lliurat  lliurat  lliurat
 Ismael Garcia      lliurat
 Marc Serrano  lliurat  lliurat  lliurat
 Jonathan Martin  lliurat  lliurat  lliurat
 Francisco Gutiérrez
 Afzal Gull  lliurat lliurat   lliurat

Edició de Vídeo

En aquesta activitat s´haurà d´editar un vídeo utilitzant el Windows Movie Maker. El tema del vídeo a editar és lliure i pot estar format per fragments de vídeo o per fotografies.

En el vídeo hi ha d´haver títols, transicions  i crèdits. També ha de contenir un fragment de música en format MP3. L´edició d´audio es pot fer utilitzant un programa anomenat Audacity.

Un cop realitzat el vídeo cal penjar-lo al You-Tube i vincular-lo al bloc en un article nou que s´anomeni Edició de Vídeo.

La data límit per lliurar la feina ( publicar al bloc ) és el dia 20 d´abril a les 17:30 hores.

Exercici : Publicació Web.

Activitat. Confeccionar i publicar una pàgina web personal.

Utilitzant els teus coneixements de dreamweaver, cal confeccionar una pàgina web personal  amb enllaços, imatges, informacions etc. Dins de la pàgina web caldrà afegir un objecte animat amb flash. Es important que abans de publicar probar que funcioni i que les imatges es vegin correctament abans de penjar-les en el servidor. Com a servidor farem servir un de gratuit com per exemple : http://galeon.hispavista.com/ . Cal tenir en compte que només disposem de 15 Mb d´espai i per tant els fitxers generats i les imatges no poden ser d´una mida massa gran, caldrà reduir-les.

El tema de la web és lliure i caldrà que tingui un enllaç al bloc del curs :  http://hipolit.xtec.cat/blocs/informatica4rt . Un cop acabada la pàgina envia un correu amb l´adreça de la pàgina que has creat i publicat a jpolo3@xtec.cat . El plaç de lliurament d´aquesta activitat és el dia 1 d´abril a les 14 hores.

Projecte Flash

Com a última activitat de Flash us proposo l´animació d´un rellotge. El rellotge ha de ser analògic ( amb agulles ). L´agulla dels segons ha de donar una volta sencera i en aquell moment l´agulla dels minuts s´ha de moure fent un avanç d´un minut. Aquesta activitat s´ha de lliurar divendres 20 de març.