Cercant els tresors pirates! (P-5)

De bon matí la classe de P5 ens hem trobat amb una gran sorpresa… la classe estava molt desendreçada!! Dins d’aquest desastre hem trobat una carta d’una pirata que es deia Black Sam que ens explicava que a la nostra escola hi havien dos tresors amagats.

No hem trigat gaire a posar-nos el nostre equipament pirata i sortir a la recerca, voleu saber que va passar?

Vàrem de fer dos equips un el grup de les estrelles i l’altre els dels cors així buscaríem més ràpidament. Ens vam recórrer tota l’escola amunt i avall, vàrem buscar pistes a la biblioteca, l’hort, la classe de música, P3, P4…. vam pujar i baixar molts cops les escales!

Però cada pista que trobarem ens apropava més als nostres tresors, fins que finalment després de molt pensar, debatre, preguntar, pujar i baixar vam completar els mapes i vàrem trobar els nostres tresors!

Eren dos cofres plens de monedes de xocolata!

Hem pogut demostrar que són uns grans pirates i llops i llobes de mar ! aarrggghhh

Imatge de previsualització de YouTube

Aquest article ha estat publicat en GENERAL, P-5, PROJECTES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.