MAR, TERRA I CEL

Els nens i nenes d’educació infantil aquests dies ens hem convertit en autèntics pintors i pintores. Hem pintat tots junts sobre llenç amb pìntura acrílica. Aprofitant l’eix transversal de l’escola, que enguany és viatgem pel món, hem decidit pintar els colors que ens trobem quan viatgem per mar, terra o cel.

pintura

HEM TINGUT UNA VISITA

AVUI ENS HA VINGUT A VISITAR LA COSINA DE L’OMAR, LA CANDELA. ENS HA EXPLICAT MOLTES COSES QUE NO SABIEM DELS CAVALLS, ELS CONEIX MOLT BÉ PERQUÈ LI AGRADEN MOLT I VA A UNA ESCOLA D’EQUITACIÓ A SEVILLA ON VIU. ENS HA FET UN POWER POINT PERQUÈ PUGUÉSSIM ENTENDRE MILLOR EL QUE ENS EXPLICAVA I ENS HA REGALAT UN MURAL I UN DOSSIER AMB MÉS INFORMACIÓ,
ENS HA AGRADAT MOLT I HEM ESTAT MOLT ATENTS A TOTA L’EXPLICACIÓ

MOLTES GRÀCIES CANDELA!  TORNA QUAN VULGUIS!

CANDELA

LUDOTECA P5

Els nens i nenes de P5 hem anat a la Ludoteca del carrer Guitard. Hem jugat a futbol, a bàsquet, a ser cavaller o princeses, a cotxes, amb els patinets, a fer construccions, a ser metges, a la cuineta, amb les nines, a disfressar-nos, a comprar a la botiga, amb les titelles….

Hem compartit un matí de jocs i rialles!

Per veure l’àlbum cliqueu aquí.

TOTS DISFRESSATS!

La pluja no ha aconseguit esgarrar-nos el dia i ens ho hem passat molt bé. Hem fet una petita rua per l’escola, hem ballat, cantat, jugat… tal com ens ha manat el Rei Carnestoltes.

Llarga vida al Carnestoltes!

PKT_6573_1387204900                                               Cliqueu la foto per veure l’àlbum.

DIJOUS LLARDER

Nosaltres hem fet el que diu la tradició:

“El dijous llarder botifarra, botifarra

el dijous llarder botifarra menjaré”

Botifarra-d´ou1                                                 Cliqueu la foto per veure l’àlbum

P4 Anem a la Fundació Miró!!!

Fa un mes que estem treballant l’obra de l’artista Joan Miró i aquest matí hem anat a la Fundació Miró.

Hem fet un acostament a la seva obra a partir de la pròpia experiència. Els nens i nenes han estat els protagonistes  en la creació de significats dels quadres i han descobert  per si mateixos noves maneres de relacionar-se amb el món artístic a partir del joc creatiu i exploració sensorial.

També hem vist un tapís gegant que ens ha agradat molt i hem pujat a la terrassa a veure unes escultures molt originals!!

list_640px