Expliquem contes de tardor!

Els/Les alumnes de sisè expliquen contes de titelles als companys i companyes de P4. Els contes són pensats i creats per ells/es després de moltes estones de dedicació, acords, esforç i il·lusió. Felicitats a tothom!

SORTIDA AL PARC DEL CORREDOR

El dimarts, 17 d’octubre els alumnes dels Ocells i de les Girafes vam anar d’excursió al Parc del Montnegre i el Corredor per celebrar la tardor.

Després d’esmorzar vam rebre a la Fada de la Tardor que ens va explicar molts secrets d’aquesta estació. Amb diferents tallers amb el Joel, la Vero i la Helen hem après els sons de la tardor, els fruits de la tardor, els animals de la tardor i també els seus colors.

L’estona més divertida va ser quan ens van pintar la cara amb els diferents animals de la tardor: llebres, porc senglars, esquirols, guineus, mussols, etc.

Ens ho hem passat d’allò més bé. Ja tenim ganes de tornar a sortir…

COMENCEM UN NOU CURS

Benvolgudes famílies,

Els nens i les nenes de P4 ja han triat el nom de la classe i que serà el nostre pojecte.

P4A ha triat  els ocells i P5B les girafes.

ocell jirafa

Els infants estan molt encuriosits i motivats per aquests animals.

Les mestres de P4 aprofitem per desitjar-vos un BON CURS!!!!!!