General infantil

AQUEST HIVERN HA NEVAT A BADALONA!!!!

Aquest any hem vist i tocat la neu. Una tarda d’hivern estàvem a la classe i de cop vam veure com del cel queien flocs de neu i vam sortir al pati. Vam comprovar que la neu a més a més de ser blanca està molt freda. Vam obrir la boca per tastar-la i tenia gust a aigua.

Va ser molt divertit i vam gaudir del fred de l’hivern!!!

NADAL AL PARVULARI

Durant el mes de Desembre hem fet moltes activitats divertides. Cada dia després del pati ens reuníem tots al vestíbul i obríem el numero corresponent del calendari d’advent. Després llegíem la consigna que havíem de fer durant tot el dia.

Cada dia li guardàvem al Tió de Nadal les restes de menjar i li posàvem davant seu perquè s’ho menges tot i ens cagués molts regals.

Tota l’escola vam anar un dia a l’institut Pau Casals per cantar la nostra cançó i poder veure les cançons dels altres companys. També vam fer el concert davant els pares i vam cantar molt bé.

L’últim dia d’escola li vam donar cops de bastó al Tió i ens va cagar molts regals. Després vam esmorzar els productes típics com, torrons i neules. Estaven boníssims!!!

JUGUEM EN ELS ESPAIS DE LA NOSTRA PETITA ESCOLA!!!

El dia 31 d’octubre a la tarda vam jugar en els diferents espais de la nostra petita escola. Podíem anar als espais que volíem. Totes les classes estaven preparades i quan arribàvem totes estaven plenes de joguines. Hi havia música per ballar. La sala de psico preparada per jugar, saltar, … Les senyoretes i nosaltres mateixos ens pintàvem la cara. Va ser una tarda molt divertida.

FEM PANELLETS!!!!

La classe dels policies i les papallones vam preparar la massa dels panellets. El dia 30 d’octubre vam fer tallers de panellets  amb ajuda dels pares.  Per grupets vam passar tots els alumnes de les diferents classes pel taller. Allà ens vam trobar amb els pares que ens ajudaven a fer boletes amb la massa i la guarnien amb coco, ametlles,…

Ens ho vam passar molt bé!!! 🙂