General infantil

JUGUEM EN ELS ESPAIS DE LA NOSTRA PETITA ESCOLA!!!

El dia 31 d’octubre a la tarda vam jugar en els diferents espais de la nostra petita escola. Podíem anar als espais que volíem. Totes les classes estaven preparades i quan arribàvem totes estaven plenes de joguines. Hi havia música per ballar. La sala de psico preparada per jugar, saltar, … Les senyoretes i nosaltres mateixos ens pintàvem la cara. Va ser una tarda molt divertida.

FEM PANELLETS!!!!

La classe dels policies i les papallones vam preparar la massa dels panellets. El dia 30 d’octubre vam fer tallers de panellets  amb ajuda dels pares.  Per grupets vam passar tots els alumnes de les diferents classes pel taller. Allà ens vam trobar amb els pares que ens ajudaven a fer boletes amb la massa i la guarnien amb coco, ametlles,…

Ens ho vam passar molt bé!!! 🙂