Pintem sense colors

Em dic Víctor i aquest és el meu cargol.

Un racó de la nostra aula…

La nostra pantalla interactiva.

Inici del camí

Comencem l’aventura d’aquest nou blog on exposarem tot allò que aprenguem en aquest curs i que posarem en pràctica amb els nostres alumnes. Segur que ells ho gaudiran tant com jo!!

Aquest anys sóc tutora del grup de P4 i P5 a una escola de Barcelona. És una escola on la ràtio per classe és força baixa, ja que el grup és de 20 alumnes entre els dos nivells. Això, ens permet treballar amb grups reduïts bona part del temps.

L’ús de les TAC a l’escola és generalitzat: es realitza formació de centre anual per poder adaptar les TAC a les diferents àrees d’aprenentatge, totes les aules disposen de PDI amb programari específic, hi ha tauletes i tenim accés a robots per treballar la programació segons les diferents edats.