InfanTIC – El Bloc d’Educació Infantil

És un bloc creat per l’escola Pau Romeva pretén ser una eina útil per mostrar les activitats que realitzen els alumnes d’Educació Infantil.

Perquè els visitants del bloc ho interpretin millor hi ha fotografies.

El bloc s’actualitza bastant, però hi ha un petit problema i és que  no deixa la intervenció de les famílies.

La participació dels alumnes en el bloc és inexistent, la feina es veu clarament que la realitza un/ mestre/a.

Hi ha enllaços que estan vinculats a altres espais de l’escola i a pàgines destinades als nens/es.

Hola!

HOLA A TOTHOM.

EL TITOL DEL MEU BLOC ÉS PERQUÈ TOTHOM PENSI I DEIXI LES SEVES OPINIONS SOBRE ALLÒ QUE PENSI.

I DEIXO UN ALTRE INTERROGANT:

– SI TANT IMPORTANT ES CREAR UNES BASES EN EL INFANTS PER A QUE DESPRÉS NO HI HAGI PROBLEMES NI TROBEM SORPRESES PER QUÈ NO S’INVERTEIX MÉS EN AQUEST TIPUS D’ETAPA DE L’EDUCACIÓ?