MIRO MIRÓ, MIREM MIRÓ… ELS CARGOLS I ELS PEIXOS HEM ANAT A LA FUNDACIÓ!!!

El dimecres passat, els nens i les nenes de la classe dels Cargols i de la classe dels Peixos vam anar a la Fundació Miró de Barcelona.

De mans de la Clàudia i de l’Helena, vam fer un viatge a través de l’obra mironiana. Vam poder veure algunes de les obres d’en Joan Miró, les vam observar, en vam parlar, les vam mirar d’entendre i vam representar-les amb diferents materials que van posar al nostre abast.

DSCF2617

DSCF2713

DSC05881

Vam fer tres parades davant de 3 obres de pintura: “Dona somiant l’evasió”, Maig de 1968” i “Cançó sobre fons blanc” i després també vam poder veure escultures i el tapís de la fundació que és moooooooolt gran!

DSC05865

DSC05873

DSC05883

DSCF2689DSCF2649

DSC05884

Al final de la visita ens va agradar molt sortir a la terrassa i veure moltes escultures que en Miró va fer a partir d’objectes que es trobava quan passejava pel camp o pel mar. També vam veure una escultura molt gran feta de marbre que es diu “Ocell Solar” i una fotografia molt gran d’en Joan Miró treballant al seu taller.

DSCF2727DSCF2743

DSC05890

DSCF2745

Abans d’anar a la fundació ja havíem començat el nostre viatge mironià a l’escola i a casa tot dibuixant línies i taques.

Ara, seguirem de nou el viatge a l’escola amb les coses que vam aprendre i que tant ens van agradar!

Al final del recorregut, tindreu una sorpresa mares i pares: el nostre Quadern de viatge a través de l’obra del gran artista que és en Joan Miró.

CLASSE DELS CARGOLS I  DELS PEIXOS