Proves Cangur, 3 abril

2 04 2008

logo2008petit.jpg

esferaverda.jpg Convocatòria. La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per una comissió catalano-valenciano-balear és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Els enunciats els prepara una comissió internacional, Le Kangourou sans Frontières, on Catalunya hi participa com a nació i actualment n’ostenta una de les vicepresidències. Llavors els participants i les participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d’una hora i un quart per intentar resoldre’ls.

La SCM convoca la tretzena edició d’aquesta activitat, el XIII-Cangur-SCM,
per al dia 3 d’abril de 2008
, a les 10 del matí, d’acord amb les bases detallades que s’adjunten.

Font: http://www.cangur.org/cangur/cang2008/index.htm


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat