TRANSPORT ESCOLAR – INSTITUT

CURS 2014-2015

L’Ajuntament de Roda de Berà informa que els alumnes de l’institut que vulguin sol·licitar la plaça de transport escolar, ho poden fer a partir del 15 de setembre demanant al centre escolar la sol·licitud (MODEL 1). Data màxima per entregar la el 20 de setembre.

El dia 22/23 de setembre de 2014 es penjarà la llista d’alumnes admesos al centre escolar.

Els alumnes que siguin admesos hauran de reservar la plaça de Transport escolar pel curs 2014/2015 omplint el MODEL 2 al centre escolar i portar-ho a l’Ajuntament de Roda de Berà. Posteriorment s’haurà abonar al conductor de l’autobús abans del dia 30 de setembre de 2014, l’import de la fiança del carnet escolar de pagament mensual i el mes d’octubre de 2014 amb 5€ i 10 € respectivament.

Si no es realitza la reserva de la plaça en aquest termini, s’entén que es renuncia a aquesta donant pas al següent de la llista.

En cas d’esgotar-se les places de l’autobús tindran prioritat els alumnes que visquin més lluny del centre escolar

I TORNEM A COMENÇAR!!!

L’INICI DE LES CLASSES SERÀ EL DILLUNSS 15 DE SETEMBRE A LES 8.00 DEL MATÍ

S’ha de portar l’agenda, llibreta  i bolígrafs. Els alumnes de 1r d’ESO romandran a l’entrada de l’institut i seran cridats pels tutors de cada grup.

.

Assignació Matèries Optatives de 4t

En funció de la informació que ens heu fet arribar amb el full de matrícula i les disponibilitats de professorat i espais del Centre ací teniu la relació de les optatives de 4t. En el cas que hi haja marcat un número “zero” vol dir que no heu de comprar llibre de moment. La gent que no ha donat informació apareix de moment sense assignar a cap optativa.

optatitves 4t_14-15

Ha hagut una errada en el llistat de llibres de 3r de l’ESO amb els ISBN de Ciències Naturals.

3r d’ESO Física i Química ISBN : 978-84-7918-746-0

3r d’ESO de Biologia ISBN : 978-84-7918-745-3

Disculpin les molèsties.

..

Activitats de final  de curs

..

Imatge de previsualització de YouTube..

Al llarg de l’última setmana de curs, s’han fet diferents activitats d’entre les  quals  destaquem l’exhibició de balls de saló,

que  els alumnes de 2n, tutorats per l’Àlex, ens van fer al poliesportiu. Aquí en tenim una mostra.