DESCOMPTES SOCIS AMPA

Un any més, els socis de l’AMPA poden gaudir de descomptes en els comerços associats.

llistat comerços

Per recollir els carnets us heu de posar en contacte amb l’AMPA

PROJECTE ETWINING

etwinning

El projecte eTwinning és un projecte de la comunitat europea que pretén proporcionar als alumnes la possibilitat de practicar i comunicar-se en llengua anglesa. Planteja un context real on els alumnes poden conèixer altres estudiants de més o menys la mateixa edat, d’altres països. En aquest cas, el nostre projecte es fa amb alguns alumnes de 2n que han volgut participar i que es comunicaran amb alumnes de Polònia, Grècia, Holanda, Itàlia, França, Lituània i també Turquia.

Els alumnes intercanviaran e-mails durant tot el curs sobre diversos temes que la professora ha planificat.

És un projecte molt engrescador ja que els alumnes s’adonen de la importància de la llengua anglesa i de la seva utilitat, a l’hora que obren esquemes de tolerància envers d’altres cultures i costums.

Aquí teniu el link de la web del Twinspace.