TERTÚLIES de Literatura catalana

En col·laboració amb la Biblioteca Municipal de la Roca del Vallès cada curs escolar programem una tertúlia literària per als alumnes de batxillerat.

La lectura triada respon a la proposta prescriptiva del currículum per a les proves de les PAU. La dinamització  d’una obra literària sencera incideix en la formació lectora i en el foment del gust per la lectura.

Les sessions dirigides per Mon Mas sempre sorprenen per la seva particular aproximació al fet lector;  amb un esquema dinàmic i engrescador,  lluny de la praxis escolar, aconsegueix que els adolescents s’hi impliquin i gaudeixin de la sonoritat de la poesia, de la trama d’una novel·la o de la opinió dels companys.

En aquest espai trobareu el resum de les sessions que els alumnes han redactat a petició nostra. El desenvolupament de la sessió es pot llegir a l’escrit que Mon Mas fa a Bibloca, el bloc literari de biblio.laroca.