DL curs 2011/2012

Alumnes participants:
Guillem Carbonell, Fernándo Pérez, Édgar Sáiz, Íker Camps, Gonzalo Maida, Adrián Espinosa, Pere Valcárcel, Ángel Martín, Arnau Fargas, Ariadna Masdeu, Ivan Morente, Ariadna Veguillas.

El nen gris de Lluís Farré amb il.lustracions de Gusti, ed. La Galera, ha estat l’àlbum que hem proposat als nostres alumnes. La dinamització de la sessió com podeu veure a les fotografies l’ha fet la nostra ja coneguda amiga Mon Mas.

El que semblava que seria una lectura mal valorada pels nostres alumnes que es resistien a llegir un àlbum il.lustrat, més adequat per a nens petit que no pas per a ells, joves “autosuficients” va adquirir un altre sentit al llarg de la trobada. El llibre parla de sentiments, de l’acceptació de la diferència, de l’alegria de viure i descobrir, dels estats d´ànim, de la por a la pèrdua …tot plegat a travès de la metàfora dels colors i del disseny de les imatges.

Us el recomanem!

I si voleu saber quina és la resposta a la pregunta que l’Édgar Sáiz ens va formular:” Per què els preocupa tant que el nen sigui Gris quan la mare és verda?” Consulteu l’article de la sessió  a bibloca