CLJ2 curs 2010/2011

dsc004001
CLJ 22 febrer 2011

Avui hem constituït el nostre club de lectura juvenil a l’Institut. Els alumnes de tercer i quart d’ESO que gaudeixen llegint, volen parlar de les seves lectures i d’ells com a lectors/es  han tingut una primera trobada amb Mon Mas, dinamitzadora d’aquest club juvenil a  la Biblioteca de la Roca.

La col·laboració i entusiasme  de les dues biblioteques per fomentar  la lectura entre el jovent ens permet de gaudir d’aquest tipus d’iniciatives. Com que  pensem que aquesta activitat serà molt productiva, us hem obert aquest espai al bloc per tal de recollir les vostres impressions.

Vet aquí la nostra primera PROPOSTA DE LECTURA per al 26 d’abril:

– Lienas, Gemma. Cul de sac.
– Lienas, Gemma. El diari vermell de la Carlota.
– Folck, Jordi. Vols fer el favor d’apujar-te els pantalons?
– Moccia, Federico. A tres metres sobre el cel.

La biblioteca pública ens ofereix 4 exemplars de cada títol.

Consulteu els exemplars que tenim a la nostra biblioteca.

PROPOSTA DE LECTURA per a la  trobada del 7 juny:

– Moccia, Federico. A tres metres sobre el cel.

Charlaine Harrys.El Club de los muertos.

Us oferim unes imatges del que ha estat la  sessió; com podeu veure els alumnes han treballat, han compartit  opinions, rialles i entre tots hem fet possible que la lectura d’aquests llibres hagi estat especial; emocionalment més enriquidora.

Quan parlem de llibres tots tenim quelcom a dir, totes les opinions compten i en obrir el ventall de possibles lectures, tots ens fem una mica més savis i respectuosos. Gràcies a tots i totes per haver-hi contribuït i molt especialment a la Mon Mas, que amb el seu savoir-faire us ha engrescat en aquesta aventura i hem arribat a bon port…

grup-treball

CLJ 7 juny 2011

grup-treball2
fatu

josep

fan-cine2

fan-cine

Podeu fer-nos arribar els vostres comentaris a través d’aquest bloc o al  bloc  literari de la BPRV, “ bibloca“.

Esperem les vostres opinions!

10 comentaris a “CLJ2 curs 2010/2011

1. M’ha agradat molt ja que he pogut reflexionar més sobre el tipus de llibres que més m’agrada llegir i també llibres recomanables per la nostra edat.Aquesta activitat ha fet que les meves ganes de llegir augmentessin cada cop més i m’estic mirant quin serà el próxim llibre que vull llegir.

Judith López Provincial

2. M’ha agradat molt i ha estat molt interessant ja que, hem pogut compartir temes de lectura entre tots els companys.
    També m’ha ajudat a decidir quins llibres m’agraden més i quins temes no llegiria mai. M’han agradat les propostes per llegir i ara m’estic buscant un llibre nou.

3. A mí m’ha semblat molt bé, ja que soc una persona que m’agrada molt llegir però mai trobo els llibres correctes, i acabo amb llibres qe no m’interessen gens. Aquest grup pot a portar moltes coses a l’escola,ja que també aprendrem a fer força coses i entendre més sobre llibres. Crec que quan ja haguem anat uns quants cops, per més que hi hagin llibres que no haguem llegit amb els comentaris de altres companys, aquests llibres els podrem recomanar a altres persones que si els interessi.

4. Ha estat una activitat que ens ha ajudat molt a escollir quina temàtica ens agrada als adolescents i quina no. Aquest club de lectura m’ha ajudat a fixar-me més en els components dels llibres que em vagi a llegir. Espero que el següent dia del club de lectura ens ho passem igual de bé que l’altre.

5. Hola,

Des de biblio.laroca us volem agrair la participació en la primera trobada del club de lectura juvenil. Ens ha causat molt bona impressió la vostra predisposició per la lectura i l’interès que heu mostrat en aquesta primera trobada que organitza biblio.laroca.
    Qui diu que els joves no llegeixen?
    No falteu a la propera trobada, us hi esperem!

Cordialment,
    biblio.laroca

6. Jo estic d’acord amb les meves companyes. Crec que va ser una activitat molt interessant i que ens va ajudar a veure quin tipus de llibres ens interessen més. Això ens ajudarà molt a l’hora de triar llibres i segurament disfrutarem m´s llegint. Ara tinc ganes de veure quins llibres ens proposa per llegir a partir del que vam estar treballant.

7. i… jo … tb m’ho vaig passar RB! amb tots vosaltres!!!
    Ja teniu els R!comano del mes… la vostra mestra us els farà arribar.
    Ens veiem a la propera!!!
    I com diu la Mare Pirata : – Llestos? a l’abordatge, valents/es meus!!! Recordeu que la saviesa és l’arma que més serveix a la mar i que els llibres seran els vostres millors canons.

Una mica cursi… xó estic llegint aquest àblum il.lustrat : Un mÓn de Mares ( si li feu una ullada, potser potser i només potser hi pots trobar un petit tresor)

mOn

8. M’ha anat molt bé l’activitat a la biblioteca perquè he pogut escollir els temes que m’agraden amb els altres companys.Va ser entretingut i vam apendre moltes coses.

9. M’ha agradat molt això de comentar els llibres,perquè ara he pogut escollir un llibre que em sembla molt apropiat per la nostra edat.Gràcies per el taller;)

10. Ha estat molt bé això de comentar llibres i saber quin són els gustos de cadascú. El taller ha estat molt interessant ja que hem pogut reflexionar com podria ser el llibre que ens agradaria llegir.