Professorat i alumnat del centre a la selecció catalana sub’18 femenina

El Lluis Cortes és professor de la part específica dels Ensenyaments de Règim Especial de Futbol (EREE) que s’imparteixen en horari de matí i tarda al centre. En Lluís és també entrenador de la selecció catalana Sub’18 (veieu foto) mentre l’alumna del CFGM de conducció Ainhoa López en forma part com a jugadora.

Els passats dies 3 i 5 de febrer van jugar la segona fase del Campionat d’Espanya a Sant Feliu de Llobregat, empatant 2-2 contra Cantàbria i guanyant 4-1 a Castella i Lleó, aconseguint així la classificació per la fase final.

A més a més l’Ainhoa ha estat convocada en unes sessions d’entrenament amb la Selecció Espanyola sub’19 femenina.

Felicitats a tots dos

Aquest article ha estat publicat en Actes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.