SORTIDA AL MUSEU DE CIÈNCIA I TECNOLOGIA DE TERRASSA

Un any més, des del departament de Tecnologia, s’ha organitzat una sortida al Museu de Ciència i Tecnologia de Terrassa. Aquest any, a banda de poder visitar el museu amb les seves exposicions, s’ha fet el taller de “Els superconductors” on s’han mostrat les diferents característiques ferromagnètiques d’alguns materials i la levitació no forçada dels anomenats superconductors.

JORNADA SOBRE L’ALIMENTACIÓ DELS IBERS

Aquest dimecres passat, els alumnes de 1er D hem anat a la Ciutadella per aprendre coses sobre l’alimentació dels ibers. Entre altres coses, hem après a el·laborar el pa tal com ells ho feien i a cuinar el peix coent-lo baix el terra. Us deixem algunes fotos de l’experiència!

SESSIONS INFORMATIVES ENTRE ELS ALUMNES PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA

Avui hem anat amb dos alumnes de primer d’ESO, Manuel Caro i Alejandro Tenorio (delegats de 1er C i 1er D respectivament) a l’Escola Vilamar a respondre les preguntes que els alumnes d 6é tenien sobre l’ESO. La setmana passada els delegats de 1er A i B van anar a les escoles de la Ginesta i Mossen Jacint Verdaguer per a respondre, igualment, tots els dubtes que tenen els alumnes de l’últim curs de primària sobre l’institut.

IMG_20160126_093145

IMG_20160126_091827

SORTIDA DE PRIMER A LA BALMA DE LA GRAIERA

Aquest dijous tots els alumnes de primer d’ESO hem fet una caminada fins a la Balma de la Graiera. L’objectiu d’aquesta sortida era fer una introducció a la prehistòria, tot visitant una balma que va ser habitada fa més de 20.000 anys i en la qual, actualment, s’estan fent treballs d’investigació arqueològica. A més a més, vam poder veure reproduccions d’eines del paleolític i del neolític.

IMG-20160126-WA0004 IMG-20160126-WA0005

INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES TEATRALS AMB ALUMNES DE L’INSTITUT DE L’ARBOÇ

El dia 21 de desembre els alumnes de l’optativa d’Arts escèniques, música i dansa van assistir a un intercanvi d’experiències teatrals amb alumnes del mateix curs a l’institut de l’Arboç. Va ser un matí molt fructífer per ambdues parts. Els exercicis teatrals, i els jocs d’improvisació van ser alguns dels punts amb els quals van treballar tots dos grups de 2n d’ESO.

DSC01925

RECITAL DE CANÇONS A LA LLAR D’INFANTS EL RASCLET

El dia 18 de desembre els alumnes de 2n de l’optativa d’Arts escèniques i de música van fer un petit recital de cançons a la llar d’infants el Rasclet. Va ser una trobada que es va celebrant any rere any en aquestes dates. Una vegada més els alumnes del nostre centre van demostrar el seu particular “savoir faire” enmig d’una mainada expectant.

CONSERVACIÓ D’ALIMENTS A LA CIUTADELLA

A l’última sortida a la Ciutadella Ibèrica, els alumnes de 1er D hem aprés com es feia la conservació d’aliments a l’antiguitat. Vam netejar peixos i vam aprendre a conservar-los amb sal o per fer fumat.

Després vam entrar a la Ciutadella i vam visitar els diferents habitatges, conèixer les armes, teixits i molt més sobre l’alimentació a l’antiguitat.

IMG-20160114-WA0037IMG-20160114-WA0034

IMG-20160114-WA0036  IMG-20160114-WA0038

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

GUANYADORA DEL CONCURS “FOREIGN LANGUAGES WEEK”

Guanyadora concurs cultural de la FOREIGN LANGUAGES WEEK, celebrada just abans de Nadal: MAROA GAMRA.

IMG-20151222-WA0006

ELS ALUMNES DEL CICLE DE JARDINERIA A LA FIRA DE NADAL

Els nostres alumnes van realitzar una pràctica de venda i atenció al públic a la Fira de Nadal de Segur de Calafell els dies 11, 12 i 13 de desembre.

Al nostre Stand van vendre avets, poinsseties i tions.

Va ser una experiència molt positiva.

Stand-Nadal-Talaia

FOREIGN LANGUAGES WEEK

Durant aquesta setmana el departament d llengües estrangeres està realitzant una série d’ activitats extraescolars: xmas carols, scrapbooking, haikus… Avui un tastet de productes britànics, americans i alemanys. Dilluns concurs cultural i dimarts entrega de premi al guanyador.