Preinscripció Cicle Formatiu de Grau Mig de Jardineria i Floristeria

PREINSCRIPCIÓ

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

DIADA DE SANT JORDI’15 / FESTALAIA’15

Aquest any, els dies 23 i 24 d’abril, l’Institut IES La Talaia ha celebrat la Diada de Sant Jordi. S’ha viscut dues jornades plenes d’activitats lúdiques i didctiques; recitals de poemes, entrega de premis literaris de poesia i narrativa en castellà i en català, entrega de premis d’anglès i de ciències naturals. S’ha organitzat un intercanvi de llibres per tots els alumnes. I, també, s’han representat escenes de diàlegs d’amor i s’han recitat poemes de forma col·lectiva.

La Festalaia ha estat un èxit; tots els alumnes, monitors i professors ha gaudit d’activitats diverses i divertides com ara la gimnastrada, tallers de fotografia, hip-hop, gimcana… un concurs súper divertit al estil de  “Tú sí que vales” i, finalment, una gran festa de música i ball amb un Dj molt marxós.

Aquestes son algunes de les imatges més divertides:

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

PROJECTE DE PATRIMONI: SEGUR DE CALAFELL.

AqHh4uOYWLsDQy5m7Mh5vXsTvn3eaep8XeFA_F92oG-uEl passat 15 d’abril els alumnes de 1rD i 2nD vam seguir amb les activitats del projecte de Patrimoni.

En primer joc vam visitar l’ermita de Sant Miquel i ens van explicar els origens de Segur de Calafell.

Després vam anar al castell de Calafell i, amb l’ajuda de tables i d’animacions , ens van explicar la seva història.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a | Envia un comentari

XXX TROBADA DE TEATRE DE SECUNDÀRIA A AGRAMUNT.

AogkD4LDjcZpZqnO8NqadxfOPV8tbUYtNor7mGhkgbzY

Aquest any, La XXX  Trobada de teatre de Secundària s’ha celebrat a Agramunt. Els nostres alumnes de 2n de l’Optativa d’Arts escèniques han participat amb l’obra Això no és vida, d’Albert Espinosa.

Amb molta il.lusió i alguns nervis, van representar l’obra que jo els havia adaptat i dirigit.
Al començament la por a l’escenari, al text i a la dramatització apareixen, però la il.lusió i les ganes superen totes les inseguretats i surgeix l’actor i l’actriu que cadascú porta dins. El repte ha estat superat i els resultats han estat satisfactoris, i ells són els primers que estan impressionats i amb l’autoestima pels núvols.
Aquest any hem estat acompanyats pels alumnes de 3r que l’any passat van representar a Balaguer. El recolçament és importantíssim. Sé d’allò que estic parlant, ja que els meus queridíssims companys Sofia i Josep Farré han compartit amb nosaltres aquesta meravellosa jornada.
De tornada, la xocolata i els torrons d’Agramunt s’encarregaran de prolongar el bon sabor d’aquesta grata jornada.
Gràcies a tots!!!!

vIATGE A BerLÍN 2015

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

21 de marzo _ DIA MUNDIAL DE LA POESÍA

AnwRLTN1je5iSK2dwMVlyYAI6B32lwodrhejNh6HmdjS (1)  Poesía en el aula, lectura de poemas, recreación y comentario. Emociones y aproximación a la palabra, la emoción, el sentimiento y la interpretación.

L’escriptor Jordi de Manuel visita l’institut

foto4

El passat dia 19 de març els alumnes de 2n d’ESO van tenir l’oportunitat de conèixer
l’escriptor Jordi de Manuel, autor d’un dels llibres de lectura d’enguany: El beuratge.
Gràcies al programa Autors a les Aules de la Institució de les Lletres Catalanes
alumnes i autor van gaudir d’una bona estona xerrant sobre el llibre, el procés creatiu i
l’ofici de l’escriptor.

Foto1 Foto2

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , , , | Envia un comentari

EL NOSTRE CENTRE AL FESTIVAL INFANTIL I JUVENIL DEL BAIX PENEDÈS

CIMG4889 El nostre centre va participar el dia 8 d’abril al festival infantil i juvenil del Baix Penedès, amb algunes escenes de Chicago, musical que s’estrenarà oficialment els dies 13 i 14 de maig a l’auditori Joan Ortoll de Calafell.
En aquesta ocasió, més de 60 alumnes entre actors, actrius, ballarines i grup coral van donar el bo i el millor de si mateixos en una trobada que arriba a la 37ª edició.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

IES LA TALAIA A LA TARRAGONA ROMANA

AhIyBDhZKpsKUF0vS-T8dmIcDvQoQNtiHcVeQNIb5N3c

Sortida a Tarragona del dia 25 de març.

Els alumnes de 1r i 2n D hem anat a visitar la Tarragona romana. Ha sigut una visita complerta.

Primer hem visitat el museu arqueològic, on…

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a | Envia un comentari

AL CAFÈ-TEATRE BERLIN, DEGUSTACIÓ I DIVERSIÓ… VA SER UN ÈXIT!

2015-03-26 17.55.24

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , | Envia un comentari