LLISTAT DE LLIBRES 2015-2016

12.45 – 14 h Llatí / Música 1r 3r 4t Castellà 1r 2n

Informàtica 4t
Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

GYMNAESTRADA’15: GRAN ESPECTACLE DE PARTICIPACIÓ!

És la primera vegada que es fa un festival d’aquestes magnituds degut al gran treball de preparació, organització Qque ha hagut gràcies a la professora d’Educació Física, Mimi, la col·laboració del centre IES La Talaia, de l’Ajuntament de Calafell i, sobretot, del nombre de participants. Els grans protagonistes d’aquest esdeveniment han sigut el alumnes del IES a Talaia que, al costat de diverses entitat esportives i educatives del municipi, han fet possible aquest espectacle que porta per nom ” Thalassa: som mediteranis”. Forma part del projecte “Arts escèniques” del centre.
Espectacle gimnàstic, on han intervingut modalitats com la dansa, la gimnàstica rítmica, acrobàcies… la música i les corals embolcallant-ho tot de màgia i alegria.

Hem gaudit d’un espectacle de participació i col·laboració. Us felicitem pel gran treball realitzat i us donem les gràcies a tots i totes!!!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

TREBALL DE SÍNTESI’15: EL MÓN DE LA VELA… GAUDINT DEL MAR I LA PLATJA!

Aquest any el Treball de Síntesi ha sigut un èxit. Un altre grup de nois i noies de 2n han gaudit de l’experiència d’unes activitats esportives al mar, a Calafell, on han pogut disfrutar, conèixer i aprendre, alhora, com son les tradicions marineres, la gastronomia i, sobretot, els esports relacionats amb el mar. Han viscut l’experiència de pujar en kayak, en paddle i en catamarà… i, dirigir aquestes embarcacions per primera vegada.
Vegeu què bé que s’ho han passat…!!!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

TREBALL DE SÍNTESI’15: DE COLÒNIES A SOLSONA… GAUDINT DE LA MUNTANYA!

Aquest any el Treball de Síntesi ha sigut un èxit. Un grup de nois i noies de 2n han gaudit de l’experiència d’unes colònies a Solsona, a Can Bajona, on han pogut disfrutar, conèixer i aprendre, alhora, com es viu i conviu en aquest ambient, els animals de granja, els esport de riu com la pesca, anar en canoa, el rafting…
Vegeu què bé que s’ho han passat…!!!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , , , | Envia un comentari

Viatgers de Roma

Anada:  presentació a les 18.ooh al centre.

Tornada: arribada al port de Barcelona sobre les 18:15′

arribada al centre si tot és correcte i no hi ha entrebancs   sobre les 19.45h

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE 1rD I 2nD FAN L’ÚLTIMA SORTIDA A LA CIUTADELLA!

Última sortida a la Ciutadella de les activitats que hem fet durant aquest curs els alumnes de 1rD i 2nD.
Avui ens han vingut a visitar tots els companys de 1r del centre, i nosaltres els hem fet de guíes, explicant-los què és la ciutadella i les activitats que hi hem realitzat durant aquest curs.
Ens ha agradat molt poder ser nosaltres els protagonistes de l’activitat i hem pogut veure que aquest curs hem après moltes coses.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

TREBALLEM LA DANSA I L’EXPRESSIÓ A L’IES LA TALAIA.

Tot un trimestre treballant la dansa i l’expressió!
Com han aprés els alumnes de 3r i 4t de la mà de Joan Palau. Experimentar amb el cos, seguir ritmes i coreografies, crear i gaudir amb els companys a través de la música.
Gràcies a l’AMPS per fer possible aquesta activitat tan enrequidora!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

GRAN ESTRENA DEL MUSICAL “CHICAGO”

Gràcies a tots i a totes per fer gran el nostre musical!!!

Els dies 27 i 28 de maig es van fer les dues sessions de la representació del nostre musical Chicago a l’auditori Joan Colet. Nervis a flor de pell, afonia, un seguit de sensacions difícils d’explicar, però que formen part dels moments previs a l’obra. Tot un curs, preparant les escenes, adaptant cançons, balls, muntant l’atrezzo, decorats, patis i tardes assajant, treballant la dicció, la dramatització dels actors. Una feinada impressionant però, quina satisfacció tan gran en veure els resultats obtinguts, tant de professors com d’alumnes!!

Gràcies Neme, per tot el teu treball com a directora escènica, per involucra-te com ho has fet i, convertir-nos en un tàndem perfecte. Gràcies Mimi, per ajudar-nos amb els balls. Gràcies Jesús i Carles, per tota la part tecnòlogica. Gràcies Sofia, per tota la gestió musical i per compartir aquesta gran il.lusió. Gràcies Àngel, per tot el teu treball en els decorats i les bates. Gràcies Imma, per l’atrezzo . Gràcies Miquel, per la cerca i adaptació de les bases musicals. Gràcies a l’equip directiu, per tot el suport incondicional.

I sobretot, gràcies, gràcies i gràcies als 157 alumnes que heu convertit aquest projecte en una realitat consolidada, que heu estat capaços de treballar tots junts per un objectiu. La vostra implicació, dedicació i interès han estat claus pel nostre èxit, PEL VOSTRE ÈXIT! Un projecte que JA ÉS UN REFERENT LOCAL, MUNICIPAL I PROVINCIAL SENSE CAP MENA DE DUBTE!

GRÀCIES NOVAMENT I SEMPRE TEATRE!

CRISTINA CASTELLNOU

MÉS FOTOS

MATRICULACIÓ 2015-2016

ESO:

Calendari: del 8 al 12 de juny de 2015, ambdós inclosos

Horari: matins de 9.00h a 14.00h

tardes de 16.00h a 18.00h (excepte divendres 12)

CFGM de Jardineria i Floristeria:

Calendari: de l’1 al 8 de juliol de 2015, ambdós inclosos

Horaris: matins de 9.00h a 14.00h