Preinscripció Cicle Formatiu de Grau Mig de Jardineria i Floristeria

De 9 h a 14 h  i de 16h a 18h els dies: 12, 13, 14, 18 i 19 de maig

De 9h a 14 h 15 de maig

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE 4rt AL PROJECTE D’ARTS ESCÈNIQUES.

Projecte d’Arts Escèniques. Aquí veiem els alumnes de 4C anant al pavelló per realitzar l’activitat amb el professor Joan Palau.

Ánims, joves artistes!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

ELS ALUMNES GAUDEIXEN D’UNA EXPERIÈNCIA INTERGENERACIONAL!

Projecte Intergeneracional. Aquestes son les fotos de la sortida amb els avis de la residència Calafell Park al passeig de Segur, aprofitant el bon temps d’aquests dies.

També les del Projecte Intergeneracional cel.lebrant el Sant Jordi amb els avis.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

TORNEM A LA RÀDIO! AQUESTA VEGADA ELS ALUMNES DE 2nD.

Ahir els alumnes de 2n D vam anar a la ràdio a explicar les activitats que hem fet durant aquest any a la Ciutadella ibèrica de Calafell. Va ser una experiència interessant, ja que vam tenir l’oportunitat de veure com és una emissora de ràdio.

Desprès vam anar al castell de Calafell a fer un taller d’artesania medieval.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

IES LA TALAIA: GRAN ESTRENA MUSICAL “CHICAGO”

Els alumnes de l’ Institut La Talaia representem el musical CHICAGO els dies 27 i 28 de maig del 2015 a les 18: h. 30′.

¡¡Us hi esperem!!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

SORTIDA DE MAR I CEL A BARCELONA

El dia 6 de maig els alumnes van assistir a la representació del musical Mar i Cel a Barcelona, en motiu del 40è aniversari de la Companyia Dagoll Dagom.

Emoció, cançons inoblidables, sentiment a flor de pell, fotos dalt de l’escenari amb la màgia d’un vaixell atemporal, van ser un cúmul de sensacions que vam viure com a espectadors, una obra immensa, com ho és l’obra del gran Àngel Guimerà. Magnífica direcció escènica de Josep Lluís Bozzo, i la musical, a càrrec del mestre Joan Vives.

Un dia per no oblidar. Tot i que l’obra s’estrenà per primer cop el 1987, continua més viva que mai, amb més efectes i més espectacular que mai, que la fan i la continuen fent: excepcional.

Una gran diada! Les veles s’inflaran!!!!!!!!!!!!!

Cristina Castellnou

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

SORTIDA A RÀDIO CALAFELL I EL CASTELL.

El passat dimecres els alumnes de 1r D vam anar a Ràdio Calafell a explicar totes les activitats que hem fet durant el curs a la Ciutadella ibèrica de Calafell. Va ser molt interessant ja que vam tenir l’oportunitat d’aprendre com es fa un programa de ràdio i com és una emissora radiofònica.

Desprès, juntament amb els alumnes de 2n D vam anar cap al castell de Calafell per fer un taller de pintura romànica i aprendre com eren les pintures de l’ermita del castell.

DIADA DE SANT JORDI’15 / FESTALAIA’15

Enguany, els dies 23 i 24 d’abril, l’Institut  La Talaia ha celebrat la Diada de Sant Jordi i Festalaia. S’han viscut dues jornades plenes d’activitats lúdiques i didàctiques; recitals de poemes, entrega de premis literaris de poesia i narrativa en castellà i en català, entrega de premis d’anglès i de ciències naturals.

S’ha organitzat un intercanvi de llibres per tots els alumnes. I, també, s’han representat escenes de diàlegs d’amor i s’han recitat poemes de forma col·lectiva.

La Festalaia ha estat un èxit; tots els alumnes, monitors i professors han gaudit d’activitats diverses i divertides com ara la gimnastrada, tallers de fotografia, hip-hop, gimcana… un concurs superdivertit al estil de “Tú sí que vales” i, finalment, una gran festa de música i ball amb un Dj molt marxós.

Aquestes són algunes de les imatges més divertides:

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

PROJECTE DE PATRIMONI: SEGUR DE CALAFELL.

AqHh4uOYWLsDQy5m7Mh5vXsTvn3eaep8XeFA_F92oG-uEl passat 15 d’abril els alumnes de 1rD i 2nD vam seguir amb les activitats del projecte de Patrimoni.

En primer joc vam visitar l’ermita de Sant Miquel i ens van explicar els origens de Segur de Calafell.

Després vam anar al castell de Calafell i, amb l’ajuda de tables i d’animacions , ens van explicar la seva història.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a | Envia un comentari

XXX TROBADA DE TEATRE DE SECUNDÀRIA A AGRAMUNT.

AogkD4LDjcZpZqnO8NqadxfOPV8tbUYtNor7mGhkgbzY

Aquest any, La XXX  Trobada de teatre de Secundària s’ha celebrat a Agramunt. Els nostres alumnes de 2n de l’Optativa d’Arts escèniques han participat amb l’obra Això no és vida, d’Albert Espinosa.

Amb molta il.lusió i alguns nervis, van representar l’obra que jo els havia adaptat i dirigit.
Al començament la por a l’escenari, al text i a la dramatització apareixen, però la il.lusió i les ganes superen totes les inseguretats i surgeix l’actor i l’actriu que cadascú porta dins. El repte ha estat superat i els resultats han estat satisfactoris, i ells són els primers que estan impressionats i amb l’autoestima pels núvols.
Aquest any hem estat acompanyats pels alumnes de 3r que l’any passat van representar a Balaguer. El recolçament és importantíssim. Sé d’allò que estic parlant, ja que els meus queridíssims companys Sofia i Josep Farré han compartit amb nosaltres aquesta meravellosa jornada.
De tornada, la xocolata i els torrons d’Agramunt s’encarregaran de prolongar el bon sabor d’aquesta grata jornada.
Gràcies a tots!!!!

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a | Envia un comentari