Llistat de llibres de text d’ESO curs 2014-15

En clicar sobre el títol subratllat tindreu la llista de llibres de tota l’ESO

Llistat de llibres 14-15

bones_vacances_0

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

El centre compta amb mascota per la biblioteca

El centre ja compta amb mascota per a la seva biblioteca. La selecció s´ha fet entre les propostes realitzades per l´alumnat de 1r d´ESO que han estat matriculats a la matèria Alternativa a la Religió.

Finalment, la mascota guanyadora ha sigut la de l´Alba Rivera, de 1rB. Consisteix en un cangur que guarda a la seva bossa un grapat de llibres, i que recull l´esperit que una biblioteca ha d´albergar com a font de plaer i coneixement alhora.

A partir d´ara, aquesta mascota serà la imatge de la biblioteca i es vincularà a totes les activitats que giren al seu voltant.

2014-06-13 10.55.01

Els alumnes de 1r coneixen la tasca de periodista mitjançant l´InfoK

El presentador de les notícies de InfoK , Jordi Gil, va visitar el nostre centre per explicar als estudiants de 1r d´ESO com es fa un informatiu i acostar el treball dels periodistes a la gent jove.

De fet, els alumnes no només van escoltar i compartir les experiència que el Jordi els va contar dins de la feina diària que desenvolupa, sinò que van poder preguntar-li tots els dubtes i curiositats que van anar sorgint.

L’Info K s’emet en directe, de dilluns a divendres, a les 19.30, dins del programa Super3. És un informatiu pensat per a nens i jovens que els acosta les notícies més destacades d´una manera molt clara.

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

Èxit de l´exposició “Accidents in itinere”

L´exposició realitzada pels alumnes de 4t d´ESO, sota el nom “Accidents in itinere”, està comptant amb un gran suport de públic i visites. Cal assenyalar que aquesta activitat ha estat promoguda pel professor de Visual i Plàstica, Àngel Pomerol.

La mostra recull un conjunt de fotografíes que il.lustren els recorreguts que els alumnes fan des de les seves cases fins arribar al centre, però retratant diversos punts dels seus trajectes des d´una perspectiva diferent i fent ús del mòbil.

Es pot contemplar fins al dia 26 a la Sala d´Exposicions de les Dependències Municipals de Calafell. C/Sant Pere, 29. Calafell platja. L´horari és de dilluns a divendres de 18 a 20, dissabte de 12 a 14 i de 18 a 20 i diumenge de 12 a 14 hores, respectivament.

FESTA GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE 4t

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut La Talaia de Segur de Calafell, van celebrar el passat 13 de Juny la festa de graduació acompanyats pels seus familiars,  professors i/o tutors.

L’acte va ser molt emotiu, amb un vídeo del seu pas per aquest Institut, una coreografia a càrrec dels alumnes de 1r i 2n,  diverses actuacions d’alguns dels protagonistes que es graduaven i, com no, l’entrega del diploma, orla i birret als alumnes de 4t.

Àlbum de fotos per cortesia de Jordi Targa

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

West Side Story

Els alumnes de quart d’ESO, juntament amb els seus companys d’altres nivells de l’Institut La Talaia de Segur de Calafell van interpretar el passat 4 i 5 de juny el musical ‘West Side Story’, al Teatre Auditori Joan Ortoll. Es van fer dues sessions, amb un gran èxit de públic.

L’argument de ‘West Side Story’ està basat en la història de Romeu i Julieta, de W. Shakespeare, adaptada als temps moderns.

Tot el públic, incloent l’alcalde  Joan Olivella, la regidora Sandra Suàrez i altres membres del consistori van lloar la magnífica representació d’aquesta obra que ha suposat tot un any de feina per part d’alumnes i professors.

En el projecte educatiu de centre, treballem transversalment la vessant artística, amb l’objectiu que en el futur puguem fer el batxillerat artístic.

Àlbum de fotos per cortesia de Jordi Tarrega

US HI ESPEREM ¡¡¡¡¡¡¡

cartell_2

“ACCIDENTS EN ITINERE” I Exposició de l’alumnat de 4t

expo2014Us convidem a gaudir d’aquesta fantàstica exposició fotogràfica d’allò que veiem quotidianament, però des de la perspectiva d’uns adolescents.

us hi esperem!!!!

Viatge a Berlín. 3ra jornada

Continua l’experiència dels nostres alumnes per la ciutat de Berlín i la cultura alemanya, fruit del programa d’intercanvi en el qual participen. El tercer dia van començar amb un recorregut  pel districte Tiergarten, on van passejar pel Kurfürstendamm – un carrer ple de tendes i comerços-, el Zoologischer Garten (situat a la zona est de la ciutat) i l’església de la commemoració del Kaiser Wilhelm, un monument ara en ruïnes però que és un dels símbols de Berlín.

A l’hora de dinar, els nostres alumnes van fer una barbacoa amb els de l’institut Ferdinard al parc Schlesischer Busch i després van passejar per Unter den Linden.