Comencem a fer-nos grans

Avui és un dia important per tot el colectiu del nostre centre.
Pel curs 2015-2016 tenim concedit el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Jardineria i Floristeria.
Hem d’agrair l’interès, l’esforç i la col·laboració del Departament d’Ensenyament i de l’Ajuntament de Calafell.
Us mantidrem informats
marga

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE 1r i 2n D A LA CIUTADELLA. LA METAL·LURGIA I L’ESCRIPTURA.

AmGfO0OLVRwgWyKzS1bTrZo2foNLYEUbEuWa_IgszVz- El passat dia 11, els alumnes de 1r i 2n D van tornar a la Ciutadella, aquest cop per acabar el taller sobre la metal·lurgia i per aprendre com era l’escriptura ibèrica. Continua llegint

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a | Envia un comentari

CONCURS DE FOTOGRAFIA MEDIOAMBIENTAL. PARTICIPA I GUANYA!

SomEscolaVerdaSota el títol “Denúncia medioambiental del nostre entorn” el Comité Verd posa en marxa un concurs fotogràfic al nostre institut. Alumnes, mares, pares i professors, animeu-vos aquestes vacances de Setmana Santa. Tenim fins al 15 d’abril per presentar-les.

Podeu consultar les bases del concurs i els premis al següent enllaç:

BASES CONCURS FOTOGRÀFIC.

Publicat dins de Notícies | Etiquetat com a , | Envia un comentari

ESPECTACLE, ACTUACIONS, DEGUSTACIONS… VIATGE D’INTERCANVI A BERLIN!

berlín (1)

El dia 26 de març a les 18:00h a l’escola Mossèn Jacint  Verdaguer farem un espectacle d’actuacions, on es podran degustar pastissos i passar una estona divertida a més de contribuir al viatge d’intercanvi a Berlin.

No hi falteu. Us esperem!!

Publicat dins de Notícies, Notícies 2014-15 | Etiquetat com a | Envia un comentari

UNA EXPERIÈNCIA ASTRONÒMICA A L’INSTITUT LA TALAIA.

El matí de divendres 20 de març, els alumnes i professors vam viure una experiència astronòmica extraordinaria i molt educadora. No tots el dies podem gaudir d’un eclipsi! L’expectació va ser màxima i  vam poder observan amb ulleres especials un eclipsi de Sol parcial. La Lluna va passar per davant del Sol sense arribar a tapar-ho del tot.

Més info al següent enllaç: Pamplonetario.or

IESIES1

SDO-Eclipse IES2

Publicat dins de Medi-ambient 2012-13, Notícies 2014-15 | Envia un comentari

L’alumnat celebra un espectacle a la residència Calafell Park

Els usuaris de la residència Calafell Park van gaudir recentment de les habilitats d’un grup d’alumnes del nostre institut, ja que van cantar i llegir poemes que van compartir amb els avis i àvies d’aquest centre.

Aquesta activitat, inclosa dins del nostre Projecte Intergeneracional, també va comptar amb la participació d’alguns usuaris i treballadors de la residència, que també van ballar, cantar i recitar, compartint una bona estona tots junts.

Publicat dins de Fotos i videos 2014-15, Notícies, Notícies 2014-15 | Envia un comentari

Èxit de la xerrada orientativa després de l’ESO

El passat 3 de març el centre va acollir una xerrada a informar les famílies sobre les diverses sortides que hi ha després de l’educació secundària.

Sota el nom “I després de l’ESO, què?”, aquesta activitat estava dirigida als pares i mares d’alumnes de 3r i 4t i se’ls va donar orientació acadèmica i professional. La iniciativa està promoguda per diversos organismes autonòmics, comarcals i locals i impulsada per l’oficina Jove Baix Penedès.

3 de març: Xerrada orientativa sobre sortides després de l’ESO

El proper dimarts 3 de març a les 18 hores el centre acollirà una xerrada destinada a les famílies que estiguin interessades a conèixer les diverses sortides que hi ha després  que els seus fills acabin l’educació secundària.

Sota el nom “I després de l’ESO, què?”, aquesta activitat està dirigida als pares i mares d’alumnes de 3r i 4t i se’ls donarà orientació acadèmica i professional. La iniciativa està promoguda per diversos organismes autonòmics, comarcals i locals.

IMG-20150226-WA0000

Publicat dins de Fotos i videos 2014-15 | Envia un comentari

Les escoles del municipi visiten el nostre centre

L’alumnat de 6è de primària dels col.legis Mossèn Jacint Verdaguer i la Ginesta han visitat el nostre centre per tal de conèixer el nostre projecte i les nostres instal.lacions. A més, han pogut resoldre de primera mà alguns dels dubtes que tenien sobre el canvi d’espai i etapa que experimentaran a partir del curs vinent, ja que començaran l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Publicat dins de Fotos i videos 2014-15, Notícies 2014-15 | Envia un comentari

1rD i 2nD coneixen com eren les construccions iberes a la Ciutadella

L’ alumnat de 1rD i 2nD va estudiar en la seva última visita a la Ciutadella com es fabricaven les construccions al món iber i quin material feien servir. Per això, van aprendre a fer tova, tovots, encanyissats i murs.

Després de l’esbarjo van començar a estudiar la metal.lúrgia, motiu pel qual van preparar el forn i els motlles  que utilitzaran el proper dia que tornin a la Ciutadella per fondre plom.

Publicat dins de Fotos i videos 2014-15, Notícies 2014-15 | Envia un comentari