USEE

Al llarg del curs 2015-16, es va posar en funcionament per primera vegada la Unitat de suport a l’ educació especial (USEE) al nostre centre. Aquesta unitat té  un doble objectiu,  donar una resposta educativa adequada  a l’alumnat amb necessitats educatives greus i permanents de Cubelles  i donar continuïtat a la USEE de primària del CEIP Vora del Mar.

Taller de musicoteràpia

El març de 2016 vam posar en marxa de manera regular la realització de sessions de musicoteràpia per a l’alumnat de la USEE. En aquest moment, el taller el dur a terme l’Oriol Vallès, psicòleg i musicoterapeuta de l’equip “Musicoteràpia Garraf”.

Els ritmes, les veus i les emocions es barregen per a fer-nos entendre que la música és un llenguatge universal.

Esquiada

Com qualsevol altra persona, el nostre alumnat de la USEE té l’oportunitat de participar en les sortides que organitza el centre. Aquí teniu algunes fotografies i un vídeo de les darreres esquiades.