Servei de mediació

Tot i que la conflictivitat entre l’alumnat del nostre centre es baixa, l’existència d’un servei de mediació ens ha d’ajudar a prevenir el conflicte. També pot ser un instrument per a difondre els avantatges de la reflexió, l’anàlisi i el diàleg  a l’hora de trobar solucions als problemes que puguin sorgir entre el nostre alumnat (discussions, baralles, malentesos, etc.).

Tríptic

Presentació resum del servei de mediació

Si vols saber-ne més (els objectius, les actuacions, la temporització, els recursos i l’avaluació), clica a continuació:

Projecte servei de mediació

Curs 2015-2016

D’acord amb la programació general del centre, la persona responsable de coordinar el servei de mediació és l’Esther Oliver

Curs 2014-2015

La persona responsable de posar en marxa les diferents actuacions al llarg d’aquest curs 2014-2015 és la Pilar Cebrián. El servei ja està en marxa des d’aquest mes de gener de 2015.