Universitat de Barcelona

Participació en projectes del grup de recerca DHIGECS, sobre didàctica de la història, la geografia i altres ciències socials:

– “Formación sociopolítica y construcción identitaria en la educación secundaria: análisis y propuestas de acción didáctica en la competencia social y ciudadana”, projecte finançat pel Ministerio de Educación y Competitividad.

– “Educación cívica en las aulas interculturales: análisis de las representaciones e ideas sociales del alumnado y propuesta educativa”, projecte finançat per la Fundació La Caixa, en col·laboració amb el grup GESEC de la Universitat de LLeida.

– “Aprenem a votar: Eleccions al Parlament Europeu 2014”. El projecte consisteix en un conjunt d’activitats educatives per fomentar l’aprenentatge de l’alumnat de quart i tercer d’ESO sobre els processos de participació política mitjançant la realització d’un projecte didàctic sobre les Eleccions al Parlament Europeu en el que es durà a terme una simulació d’eleccions el divendres anterior a la votació real que tindrà lloc el 25 de maig de 2014.