Estada a Dublín. Etwinnig

Estada d’immersió lingüística a Dublín

Curs 2016-2017

El curs 2015-2016 vam organitzar una estada d’immersió lingüística  de 5 dies a Dublín. Un cop valorades les opinions de l’alumnat  que hi va participar, vam decidit seguir les recomanacions del departament de llengües estrangeres i augmentar la duració de l’estada fins als 7 dies.

De cara al curs 2016-2017, i per tal d’ajudar a algunes famílies a fer front a la despesa, vam acordar atorgar 6 beques de 200€ (dues beques entre l’alumnat actual de 4t d’ESO, dues entre l’alumnat de 1r de BAT i altres dues beques per a l’alumnat de 2n BAT) en dues modalitats:

a) Premi a la millor nota en llengua anglesa.

b) Premi a la bona actitud cap als aprenentatges en general.

L’alumnat que podrà gaudir de les beques si decideix participar en l’estada apareix en la fotografia:

Els noms de l’alumnat proposat i de l’alumnat finalment triat per a gaudir d’aquestes beques apareixen en el següent document:

Alumnat proposat i alumnat guanyador beques estada a Dublín 2017

Curs 2015-2016

Aquest dissabte 23 de gener han sortit cap a Dublín 4 professores i una quarantena d’alumnes de batxillerat  i de 4t d’ESO per a encetar una estada d’immersió lingüística que finalitzarà el proper dimecres 27.

Durant l’estada a Dublín, alumnes i professorat conviuran amb diferents famílies d’acollida, faran alguna excursió i visites guiades,  duran a terme activitats de tipus acadèmic i tindran una trobada amb un institut de secundària.

Tan aviat rebem alguna fotografia, les afegirem  a aquest  àlbum fotogràfic de Dublín.

Etwinnig

A partir d’aquest segon trimestre i fins a final d’aquest curs 2014-15, l’alumnat de 3ESO participarà en el projecte Etwinning PhotoBiography on també hi participen centres escolars de set països d’Europa i el nord d’Àfrica:

TwinSpace

El curs 2013-14, alumnes de 3ESO participen en el projecte Etwinning “Let’s be friends for future”.
let's be friends

Aquest projecte es fa en llengua anglesa juntament amb els centres educatius:
– Karadeniz Ereli Anadolu Lisesi, Zonguldak (Turquia)
Gimnazija Bernardina Frankopana Ogulin, Ogulin (Croàcia)
Secondary school “Georgi Izmirliev”, Gorna Oryahovitsa (Bulgària)

Ver Let’s be friends for future en un mapa más grande

The main aim of this projects is to get students acquainted and be their friends for future. In this projects, students will improve their communication and ICT skills. The project will last three months.

In the first step,students will make a short video and introduce themselves to other friends. They can add their families and pets,too. In the second step,they will introduce their school and city to their friends.It will be in an emag formation. In the third part pupils make a video conference with their firends in other countries ,they will also talk to eachother on Skype and etc. In the fourth part they will search for the popular jobs of the future and they will tell us what they want to be in the future and why. Finally ,they will say goodbye to eachother,they will video themselves and explain their feelings about the project

Una resposta a Estada a Dublín. Etwinnig