Presentacions de llibres llegits a la classe d’alternativa

PRIMER TRIMESTRE- LECTURA EN CATALÀ

Els alumnes han elaborat treballs en Power Point que han hagut d’exposar, donant-nos informació sobre els llibres que s’han llegit. Durant el primer trimestre van llegir llibres en català.

Mecanoscrit del segon origen ,  per Víctor Almena 3 ESO A

SEGON TRIMESTRE- LECTURA EN ANGLÈS

Durant el segon trimestre els alumnes, a l’hora d’alternativa, han estat llegint llibres en llengua estrangera- anglès o francès-. Alguns dels treballs presentats són els següents:

A foreigner in New York , per Irene Leva 2n ESO C

Sherlock Holmes: The Norwood Mystery,  per Ona Corberó 2n ESO C

Hampton house, The castle of darkness, Mysterious circles, Nurse Matilda,  per Víctor Almena 3r ESO A

The man in the Iron Mask, The Body Snatches, The swiss Family Robinson, From the heart, per Mireia Puche. 3 ESO A

Underwater Adventures, The Godfather, Kidnap , per Aitor Vázquer 3 ESO A

TERCER TRIMESTRE- LECTURA EN CASTELLÀ

Presentacions al 3r trimestre fetes en castellà pels alumnes de tota l’ESO. Us deixem uns quants treballs fets pels nostres alumnes d’ESO.

Júlia Muñoz 3 ESO. A tres metros sobre el cielo de Federico Moccia y Nina, el diario de una adolescente de Agustina Guerrero.

Mireia Puche 3 ESO. Delirium, Lauren Oliver. El club de los incomprendidos, autor Blue Jeans (Francisco de Paula Fernández). Tú, simplemente tú de  Federico Moccia.

Érika Férriz 2 ESO. Divergente, autora: Verónica Roth.

Marc Ardila 4 ESO. Inferno. Dan Brown.

Víctor Almena 3 ESO. Muuuuuu, Maldito karma y familia feliz del autor David Safier. Noche de viernes de Jordi Sierrra.

Sergio Armijo 3 ESO. Asesinato a la profesora de lengua de Jordi Sierra y The Mummy (La momia) de David Levithan.