Els llibres que més han agradat el nostre alumnat

L’alumnat d’ESO dedica la matèria d’alternativa a la religió a la lectura silenciosa (i a fer d’altres activitats relacionades amb allò que llegeix). Durant el primer trimestre, llegeixen llibres en català. Durant el segon trimestre, les lectures són en anglès i/o en francès. Finalment, les lectures, durant el tercer trimestre, són en espanyol.

Cada vegada que un alumne acaba un llibre, el puntua d’1 a 10 en funció de si li ha agradat poc o molt. Un cop recollides totes les valoracions, i elaborada l’estadística corresponen, estem en condicions de saber quins llibres són els que més els han agradat.

Aquesta informació addicional la utilitzem per a decidir quins llibres comprem per tal de posar més exemplars a disposició del nostre alumnat.

A continuació podeu trobar els llibres que més han agradat a partir del curs 2013-2014:

Els llibres preferits a alternativa durant el curs 2013-2014

MatildaMatilda, potser el libre que més agrada dels llegits a alternativa.