Enquestes

El projecte de direcció d’Antonio Tinajas (2013-2017) contempla la necessitat de conèixer l’opinió de tots els membres de la comunitat escolar (alumnat, famílies i professorat) sobre els diferents aspectes relacionats amb la vida del nostre centre. L’instrument triat és l’enquesta, contestada de manera anònima.

La finalitat última d’aquesta iniciativa novedosa és millorar el servei que oferim. És per això que el pla d’enquestes formarà part de la programació general de cada curs escolar, els resultats seran públics, i tindrà com a responsable al director.

Tot i que la intenció és mantenir la majoria de les preguntes de cada enquesta, l’experiència ens anirà indicant quines modificacions cal introduir per tal de millorar la seva comprensió per part de les persones que les han de contestar.

Resultats de les enquestes de satisfacció de les famílies

Resultats de les enquestes de satisfacció de l’alumnat

Resultats de les enquestes de satisfacció del professorat

Resultats de l’enquesta de satisfacció del PAS

Resultats de l’enquesta de satisfacció per l’acollida del professorat nou

Una resposta a Enquestes

1. karina viñas diu:

Enhorabona per la iniciativa!