Jornada de vaga del dijous 29 de novembre de 2018

Demà dijous 29 de novembre de 2018, les organitzacions sindicals CGT, ASPEPC-SPS i USTEC-STES han convocat una jornada de  vaga en l’àmbit de l’ensenyament, de 0.00 a 24.00 hores, per al personal docent. Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi.

A aquesta convocatòria també s’ha adherit el Sindicat d’Estudiants. Davant d’aquesta convocatòria, l’alumnat des de 3r de l’ESO fins a 2n de batxillerat ha comunicat dins dels terminis que estableix les nostres NOFC el seu parer majoritari de sumar-se a la convocatòria de vaga. Els recordo que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, l’alumnat des de 3r de l’ESO fins a 2n de batxillera només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares.

Sonia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles