Eleccions al Consell Escolar

La direcció del centre ha encetat avui 5 de novembre el procés electoral per a escollir representants dels diferents sectors al consell escolar. En concret, en aquesta ocasió seran escollits:

4 representants del professorat.

1 representant dels pares i de les mares de l’alumnat.

1 representant de l’alumnat.

1 representant del PAS

La presentació de candidatures finalitza el 16 de novembre a les 14 hores. És voluntat de l’equip directiu donar la màxima publicitat a les candidatures que es presentin, especialment a través d’aquesta web. Les votacions, pel que fa a les famílies, tindran lloc el 27 de novembre de 14 a 18 hores a la biblioteca del centre.

El següents enllaços recullen la resolució de la convocatòria amb el calendari de les diferents actuacions i informació relativa a les funcions, la composició i el funcionament del Consell escolar.

Convocatòria d’eleccions al Consell escolar
Calendari de les eleccions al Consell escolar

Aquest article ha estat publicat en Comunicats i avisos, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.