VI Concurs d’esmorzars de la Castanyada 2018

BASES DEL CONCURS

1.La participació està oberta a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

2.El tema serà “LA CASTANYADA, HALLOWEEN, LA TARDOR“  coincidint amb la diada de la Castanyada

3.L’esmorzar l’han de portar fet de casa. Alguna cosa de menjar que sigui especial per aquest dia (pastissos, coques, pizzes, entrepans originals, galetes, …).

4.Es presentarà un pastís per participant o grup (màxim de 3 persones).

5.Les persones interessades a participar-hi s’hauran d’inscriure prèviament comunicant-ho al tutor/a de grup fins al dia 30 d’octubre.

6.Els pastissos es deixaran a l’Espai de la Marta (Cantina) ben embolicats a les 8:15 hores. Han d’estar identificats amb  amb el nom i cognom del participant/s i el nom del pastis o esmorzar.

7. Els pastissos es traslladaran amb cotxe al Port de Segur on es celebrarà el concurs.

8. Els esmorzars seran degustats per un jurat (un per 1r i un per 2n) que estarà constituït per 3 professors/es  i 1 alumne/a (delegat/da). El professorat de 1r farà de jurat de 2n; el professorat de 2n farà de jurat de 1r.el delegat).

9. atorgaran 12 premis en total  ( 6 per 1r d’eso i 6 per 2n d’eso): 3 Premis a l’originalitat i 3 premis de millor sabor. Els guanyador@s obtindran un esmorzar gratuït a l’espai de la Marta i un diploma.

Aquest article ha estat publicat en General, Sortides i activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.