Activitats del 18 al 22 de juny de 2018

El divendres 15 de juny finalitza la tercera avaluació i, per tant, les activitats acadèmiques que el professorat avaluarà al juny.

Durant la setmana del 18 al 22 de juny,

– l’alumnat podrà assistir al centre seguint l’horari habitual  i rebrà per part del seu professorat les orientacions per a dur a terme les tasques d’estiu.

No es modifica l’horari habitual de classes.

L’alumnat que té la matèria aprovada farà les tasques de revisió a lliurar en començar les classes el proper 12 de setembre.

L’alumnat que té la matèria suspesa farà les tasques de recuperació a lliurar quan tingui l’examen de recuperació entre el 3 i 4 de setembre.

D’ALTRES ACTIVITATS DEL 18 AL 22 DE JUNY

– Dimarts 19 de juny, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO farà una sortida al Port de Vilanova i la Geltrú per a realitzar activitats aquàtiques.

– Dijous 21 de juny hi ha programada una sortida a Port Aventura per a 3r d’ESO.

– Durant la setmana del 18 al 22 de juny, està previst el viatge de final d’etapa a Cantàbria, 4t d’ESO.

– Del 18 al 21 de juny, un grup de nois i noies de 1r de BAT viatjaran a França en el marc del projecte Buchenwald.

L’alumnat que no participi d’aquestes activitats podrà assistir al centre per a continuar fent la feina d’estiu, però  seguint estrictament el seu horari habitual.

El lliurament dels butlletins de notes (3a avaluació i final) serà el dimecres 27 de juny a les 12h.