Convocatòria de vaga d’estudiants per dijous 10 de maig de 2018

Els delegats i les delegades del nostre centre m’han comunicat la intenció de la majoria de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat d’afegir-se a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants per dijous 10 de maig de 2018.  Cal tenir present que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, les activitats lectives es desenvoluparan amb normalitat i l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares o tutors legals.

Sonia Ruiz Conesa

Directora de l’Institut Cubelles