Exposició del Bestiari romànic elaborat per l’alumnat de 2n d’ESO al Centre social

El dimecres 4 d’abril, a les 18h, va tenir lloc la inauguració de l’exposició del Bestiari romànic elaborat per l’alumnat de 2n d’ESO. Aquesta exposició romandrà oberta al públic durant tot el mes d’abril en el Centre social de l’Ajuntament de Cubelles. Si cliqueu aquí, podreu accedir a un reportatge fotogràfic  de l’acte d’inauguració.

Aquestes obres s’han elaborat dins la matèria de geografia i història, com a manera d’estudiar activament l’estil romànic. Dins d’aquesta matèria, a 2n d’ESO també es realitzen d’altres projectes relacionats amb l’Edat mitjana com és el projecte sobre el Camí de Sant Jaume.

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats i avisos i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.