Portes obertes ESO 2018

Ahir dissabte 17 de març entre les 10.30 i les 12.00 hores van tenir lloc les portes obertes de l’Institut Cubelles. En primer lloc, a la sala polivalent, es va fer una presentació del projecte educatiu de l’Institut i dels aspectes organitzatius més rellevants.

Aquesta és la presentació que ahir es va emprar, els continguts de la qual es van anar explicant per part de diferents membres del claustre de professorat i de l’AMPA

Paral.lelament a aquesta presentació, l’alumnat de 3r d’ESO mostrava el centre a l’alumnat de 6è.

Un cop finalitzada la presentació, es van organitzar diferents recorreguts guiats pel centre, on es van poder conèixer els diferents equipaments i instal.lacions i diferents membres del professorat de matemàtiques,economia llengües estrangeres, visual i plàstica, música, tecnologia, orientació i geografia i història i alumnat de diferents nivells de l’ESO van explicar diferents projectes educatius.

El procés de pre-inscripció s’iniciarà el proper 13 fins el 24 d’abril. L’horari de secretaria de l’Institut Cubelles durant els dies que dura la pre-inscripció és de 9 a 14 hores de dilluns a divendres, i els dimarts també per la tarda, de 15.30 a 17.30 hores.

La sol.licitud s’ha de lliurar en el centre de secundària que figuri en primer lloc dins del llistat de centre als quals s’opta.

Accés a la informació sobre documentació i criteris de prioritat a la web Estudiar a Catalunya

Per a qualsevol dubte o explicació que necessiteu sobre el procés de pre-inscripció no dubteu en contactar amb nosaltres

Adreça: C/ Josep Pla s/n; 08880 Cubelles (Barcelona)

Telèfon: 93.895.50.24