Lipdub de Carnaval

El passat 9 de febrer, coincidint amb la celebració del Carnaval, es va enregistrar a l’institut un Lipdub. En aquesta ocasió, la temàtica eren els esports i cada grup des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat va escollir una pràctica esportiva al voltant de la qual va dissenyar una disfressa i una coreografia. També es van afegir a aquest lipdub el professorat i el PAS com a runners dels anys 80’s. Tot coordinat per l’alumnat de 2n de batxillerat que van organitzar uns “Jocs Olímpics” espectaculars. La producció i l’edició del vídeo ha anat a càrrec de Ruben Membrilla, estudiant de batxillerat que està cridat a ser una estrella del cinema i la televisió.

La cançó escollida per a fer aquest Lipdub va ser “Volcans” del grup “Búhos” a qui hem d’agrair que ens hagi permès la seva reproducció.

Aquest article ha estat publicat en Sortides i activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.