Convocatòria de vaga general pel dijous 8 de març de 2018

Demà dijous 8 de març de 2018, les organitzacions sindicals Confederaci6n Intersindical, CO.BAS, IAC, CGT i I-CSC han convocat una vaga general, de 0.00 a 24.00 hores, en l’àmbit territorial de Catalunya. Així mateix, les organitzacions sindicals CCOO i UGT han convocat una vaga general de 2 hores en cadascun dels torns de treball del dia 8 de març de 2018, d’ 11.30 hores a 13.30 hores.

A aquesta convocatòria també s’ha adherit el Sindicat d’Estudiants.

Davant d’aquesta convocatòria, l’alumnat des de 3r de l’ESO fins a 2n de batxillerat ha comunicat dins dels terminis que estableix les nostres NOFC el seu parer majoritari de sumar-se a la convocatòria de vaga. Els recordo que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares.

Sònia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles