Convocatòria de vaga general per demà 8 de novembre de 2017

Demà dimecres 8 de novembre la central Intersindical-CSC ha convocat una vaga general, adreçada a tots els treballadors i les treballadores de Catalunya.

A aquesta convocatòria també s’ha adherit el Sindicat d’Estudiants.

Davant d’aquesta convocatòria, l’alumnat de 3rC de l’ESO i de 4t A i B d’ESO van comunicar dins dels terminis que estableix les nostres NOFC el seu parer majoritari de sumar-se a la convocatòria de vaga. Els altres grups des de 3r d’ESO fins a 2n de batxillerat no s’han sumat a la convocatòria. Els recordo que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, el centre restarà obert per atendre l’alumnat que vulgui assistir.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares.

Sònia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles