Convocatòria de vaga d’estudiants per 25-26 d’octubre

Benvolgudes famílies:

Els delegats i les delegades del nostre centre m’han comunicat la intenció de la majoria de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat d’afegir-se a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants (http://www.sindicatdestudiants.net/) per dimecres 25 i dijous 26 d’octubre. Els recordo que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, les activitats lectives es desenvoluparan amb normalitat i l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares.

Sònia Ruiz Conesa

Directora de l’Institut Cubelles