Convocatòria de vaga general del 3 d’octubre

Demà dimarts 3 d’octubre diferents organitzacions sindicals (Intersindical Alternativa de Catalunya, CGT, COS i Intersindical-CSC) han convocat una vaga general adreçada a tots els treballadors i les treballadores de Catalunya. Aquesta convocatòria també ha rebut el suport de la Taula per la Democràcia que aglutina a l’ANC, Omnium Cultural, UGT, CCOO, entre d’altres organitzacions.

A aquesta convocatòria també s’ha adherit el Sindicat d’Estudiants.

Davant d’aquesta convocatòria, l’alumnat des de 3r de l’ESO fins a 2n de batxillerat es pot adherir. Els recordo que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

En aquests moments no podem saber quin serà el seguiment de la vaga de demà per part del professorat. Sigui quin sigui, el centre restarà obert per atendre l’alumnat que vulgui assistir.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares.

Sònia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelels