Festa de comiat de l’alumnat de 4t d’ESO

IMG_20170610_003731

El passat 9 de juny a les 19 hores, l’alumnat de 4t d’ESO va celebrar la seva festa de comiat com a estudiants d’ESO en companyia de familiars i d’una part del seu professorat.

Després de l’habitual lliurament de cintes i d’una fotografia del grup, els alumnes van fer el seu discurs de comiat, que va comptar amb un acompanyament musical al piano. A continuació, un grup de noies van sorprendre els assistents amb un ball. Tot seguit, vam poder escoltar unes paraules emotives de les persones tutores: la Neus, en Robert i  la Sònia, que substitueix la Fina, encara malalta.

A continuació, tothom va poder gaudir d’un recull fotogràfic del pas d’aquesta promoció 2013-2017 pel nostre centre.

L’acte, que comptava amb el suport econòmic de l’AMPA, va finalitzar amb un pica-pica i l’oportunitat de fer-se unes fotografies que el pas del temps convertirà en un petit tresor.

bl