Sant Jordi 2008

El 23 d’ abril, l’ IES Cubelles celebra la diada del patró de Catalunya amb els ja tradicionals Jocs Florals, que enguany arriben a la tercera edició.

Durant el matí, els alumnes de batxillerat tenen programada una xerrada amb un grup de dones que van patir la guerra (1936-39). Al mateix temps, els estudiants de l’ ESO estaran participant en tallers, molts dels quals a iniciativa dels professors i professores de l’ institut.

Quant a whitefield

En Marc Blanco és professor d' anglès a l' IES Cubelles (Barcelona). És llicenciat en filologia anglo-germànica per l' UAB, va estudiar un post-grau sobre l' anglès medieval a la University of Manchester. Porta 9 anys ensenyant anglès, a gent de negocis, a l' ESO i al batxillerat de centres concertats i ara, amb les oposicions aprovades el 2005, a l' escola pública.
Aquest article ha esta publicada en Comunicats i avisos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Current day month ye@r *