Preinscripció a les PAU

Els alumnes de 2n de batxillerat que desitgen presentar-se a les PAU (Proves d’ accés a la Universitat, altrament coneguda com “selectivitat”) ja han fet durant aquesta setmana la prematriculació.  Com també va passar durant el curs anterior, aquest tràmit el fan els mateixos alumnes per internet, a través del portal accesnet. Per aquells casos en que hi havia dubte, l’ institut va posar en marxa les eines per assegurar-se de què tothom podia presentar la sol·licitud dintre del plaç establert.

Quant a whitefield

En Marc Blanco és professor d' anglès a l' IES Cubelles (Barcelona). És llicenciat en filologia anglo-germànica per l' UAB, va estudiar un post-grau sobre l' anglès medieval a la University of Manchester. Porta 9 anys ensenyant anglès, a gent de negocis, a l' ESO i al batxillerat de centres concertats i ara, amb les oposicions aprovades el 2005, a l' escola pública.