Menú abril 2014

IES CAN MARGARIT_ABRIL_2015

La Paradeta de llibres per Sant Jordi

Ja s’apropa Sant Jordi i també LA PARADETA d’intercanvi de llibres!

Per tal d’oferir una taula ben guarnida de títols, us demanem la vostra col·laboració. A consergeria hi ha disponible una caixa perquè pugueu deixar aquells llibres que ja heu fet servir i que oferiu perquè algu altri en gaudeixi.

Per cada llibre que deixeu se us donarà un #valperunllibre que podran fer servir els vostres fills i filles el dia de Sant Jordi. Les donacions les podeu fer fins el 17 d’abril.

I si el dia de Sant Jordi hi ha algun títol de la Paradeta que interessi i no es disposa de cap val, es podrà aconseguir per un preu simbòlic.

Bona lectura!

Coordinació PLEC

Jornada de Portes Obertes i preinscripció 2015-2016

El proper dilluns 2 de març a les 18:00h tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes de l’INS Can Margarit. Tothom que estigui interessat podrà venir a conèixer els aspectes més significatius del nostre projecte educatiu. Us hi esperem!

D’altra banda el 10 de març s’obre el període de preinscripció d’Educació infantil, primària i ESO. Podeu consultar el document on s’explica com funciona aquest procés, així com aclarir dubtes i qüestions que se us plantegin.

Equip Directiu.

Calendari de preinscripció

HORARI RECUPERACIÓ PENDENTS

Us informem de l’ horari de recuperació de pendents de cursos anteriors dels EXÀMENS QUE NO ES VAN PODER FER PER LA NEVADA.
DIMECRES 18 de febrer
Dimecres 8:15-9:15 recuperació de 1r matemàtiques a l’aula de 3rD AO
Dimecres 9:15-10:15 recuperació de 2n matemàtiques a l’aula de 3rD AO
Dimecres 11:45-12:45 recuperació de 3r matemàtiques a l’aula de 3rD AO

DIJOUS 19 de febrer

Dijous 10:45-11.45 recuperació de 1r,2n i 3r anglès a l’aula de 4tA

Cobrament Loteria

Benvolguts Srs:
Els informem que a partir del dia 9 de febrer tothom que tingui una butlleta premiada de loteria ,que van vendre els alumnes, podran cobrar-la també en el centre.
La data límit de pagament a l’institut serà fins divendres 27 de febrer.
L’horari de pagament serà durant l’horari lectiu del centre i cal preguntar per Fèlix o Lídia
Passada aquesta data només es podrà cobrar a l’administració de loteria de l’Eroski de Cornellà.
Atentament,

Responsables del viatge
Corbera de Llobregat, 6 de febrer de 2015

AVÍS

Us informem que demà l’institut reprendrà les classes amb total normalitat. Des de l’Ajuntament ens han informat que es podrà circular sense problemes i ,per tant, es podrà accedir al centre sense cap perill i amb  seguretat.

Atentament,

Equip Directiu

Publicat dins de General | Envia un comentari

AVÍS : CENTRE TANCAT PER NEU.

Us informem que el centre romandrà tancat per la nevada que des de la matinada està afectant a Corbera i rodalies. L’ajuntament ha activat el protocol per neu i ha donat l’ordre de tancar els centres . Us anirem informant durant el dia.

Equip Directiu.

CALENDARI PROVES RECUPERACIÓ PENDENTS 2014-15

Us recordem que durant la setmana del 2 al  6 de febrer es portaran a terme les proves de recuperació de pendents de cursos anteriors. Aquestes proves es faran de 9:15 a 13:45 en l’ horari marcat al calendari següent. Tota la informació sobre aquestes proves la  trobareu a la web de RECUPERACIONS CURSOS ANTERIORS.

calendari

Esquiada 2015

L’hora prevista d’arribada dels alumnes que han marxat d’esquiada és a les 17:45. Esperem que el viatge de tornada vagi molt bé i puguin descansar molt.

Segon dia d’esquiada

IMG-20150127-WA0000 IMG-20150127-WA0001 IMG-20150127-WA0003 IMG-20150127-WA0004Ens informen des de Dorres que volen quedar-se dos dies més. Bon senyal! Llàstima  que el dijous a les 8:15 tots han d’estar a l’Institut per fer classe.
Diari d’avui:
8:33 Agafant forces
9:00 Pistes
Esquí
I a la tarda Dorres.
A la nit espera després del sopar una sessió de disco per a tots aquells que encara els hi quedin forces. A passar-ho molt bé que demà tornen a esquiar.