Mercat de llibres per Sant Jordi Bookcrossing

Durant el dia de Sant Jordi hi haurà a la vostra disposició un mercat d’intercanvi de llibres. Posarem una parada amb llibres que podreu bescanviar per un de vostre: per cada llibre que porteu al centre (fins el 22 d’abril), se us donarà un val.
Amb aquest val, el dia de Sant Jordi podreu anar a la parada de llibres i agafar el llibre que més us agradi.
Si el dia de Sant Jordi us interessa algun llibre de la parada i no disposeu de cap val, també el podreu aconseguir per un preu simbòlic.
Animeu-se al bookcrossing!

Cicle de conferències ESCOLA DE PARES organitzada per l’AMPA

L’AMPA de l’INS Can Margarit inicia un cicle de conferències adreçada als pares d’alumnes del nostre institut i obertes a tothom qui hi vulgui assistir.

La primera conferència : Dir “NO” també educa tindrà lloc el dia 10 d’abril a les 21h a la biblioteca del centre.

Des de l’equip directiu valorem molt positivament aquesta iniciativa i considerem molt interessants el temes de les conferències que de ben segur seran molt profitoses per a l’educació i formació dels nois i noies adolescents.

En el fitxer adjunt podeu consultar tota la informació referent a aquestes conferències.

Properament us informarem del dia i hora de la següent xerrada.

Us animem a participar-hi!!!

Xerrades Ampa

Ronda de llibres

Felicitem als nostres alumnes de 1r d’ESO per la seva exitosa participació en la Ronda de llibres d’aquest curs. El grup de 1rB ha quedat subcampions.

rondadellibres1 rondadellibres2

Enhorabona a tots i totes!!!

El nostre institut Can Margarit

CALENDARI PROVES GLOBALS

CALENDARI PROVES GLOBALS MARÇ 2014

proves globals

CONCURS THE FONIX

Els nostres alumnes es van presentar el dissabte 1 de març al concurs The Fonix. Esperem que l’ experiència hagi estat profitosa i es pugui repetir.

IMG-20140301-WA0001

Esquiada 2013-14

Segons informen els professors responsables de la sortida, després de dues jornades intenses d’esquí, aquesta tarda tenien una visita a les aigües termals de Dorres. El temps agradable, la neu abundant, estan aprenent, divertint-se molt i sembla que encara queden forces per a la darrera jornada.

La Molina2014

esquiada

The Fonix

fonix

El concurs The Fonix 2014 ja està en marxa! La primera fase del concurs ha tingut lloc a l’institut. Des del Departament de Llengües Estrangeres voldríem agrair-los als alumnes del centre implicats la seva participació. Especialment, a aquells que han quedat en molt bona posició. Alguns resultats han estat molt ajustats, i per tant ens agradaria fer una menció especial a la Marina Gutiérrez de 1r d’ESO, al Pol Gauchola de 3r d’ESO i a l’Elena Pérez de 4t d’ESO.

Moltes felicitats als guanyadors!  Max Thomas de 1r d’ESO, Alba Navarro de 2n d’ESO, Adriana Ibarra de 3r d’ESO i Jan Calpe de 4t d’ESO. El proper 1 de març tots ells participaran a la segona ronda del concurs amb alumnes d’altres instituts de la demarcació de Barcelona.

Us desitgem molta sort!

Departament de Llengües estrangeres

PROVES OBTENCIÓ TÍTOL DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa. En aquest apartat hi trobareu tota la informació necessària per a l’organització d’aquestes proves.

Centre de realització de les proves

El centre sempre ha de ser aquell on es troba l’expedient de l’alumne/a.

Es recomana que, amb prou antelació, el centre es posi en contacte amb tots els alumnes que van finalitzar l’ESO l’any 2012 o 2013 i no van obtenir el títol per tenir pendents de superació cinc o menys matèries. Cal informar-los sobre la possibilitat de concórrer a la prova, així com també, sobre el calendari d’actuacions i sobre la documentació que cal presentar.

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2014 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2012 o 2013.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2014.
    També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2014 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
    - Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    - Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    - Ser esportista d’alt rendiment.
  3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2013-2014. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan cursant un PQPI, o bé que estan matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Calendari
Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció Del 3 al 17 de febrer de 2014
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos Entre el 18 i el 28 de febrer de 2014
Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos Durant els tres dies posteriors a la publicació de les llistes
Realització de les proves Durant el mes de març

CALENDARI PROVES RECUPERACIÓ PENDENTS 2013-14

Del 27 al 30 de gener tindran lloc les proves de recuperació de pendents de matèries de cursos anteriors.  Tots els dies es faran tres proves de 9:15 a 12:45,  amb excepció del divendres.

horari