Menú desembre

Eleccions Consell Escolar

Teniu a la vostra disposició el cens electoral dels pares/ mares o tutors legals dels alumnes per tal que reviseu les dades per a les votacions dels sector pares del Consell Escolar. En cas que dectecteu cap errada, s’ha de comunicar a la secretaria del centre abans de l’11 de novembre.

Cens electoral pares

Informació eleccions Consell Escolar

RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR
HI PARTICIPES?

El 29 de setembre d’enguany es va publicar al Diari oficial de la Generalitat de Catalunya la Resolució per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.
El nou consell escolar ha d’estar constituït abans del 23 de desembre.
Per aquest motiu es comunica a tota la comunitat educativa que el procés de renovació del consell escolar s’ha iniciat a partir del 4 de novembre amb la publicació del calendari del procés electoral i del cens electoral.
Tota la informació referent a les eleccions la trobareu exposada a la cartellera del vestíbul i també al bloc de l’Institut.
Respecte al sector pares, hi ha dos representants al consell escolar del nostre institut, dels quals un és designat per la Junta de l’AMPA, per tant caldria escollir-ne només un.
Les persones que estigueu interessades a presentar la vostra candidatura podeu passar per la consergeria del centre i complimentar la butlleta corresponent o bé parlar amb la direcció del centre (fins el 14 de novembre).
Com a president del consell, us encoratjo que hi participeu activament i que presenteu les vostres candidatures.

Fèlix Diz

Director INS Can Margarit

model presentacio candidatura consell escolar

MENÚ NOVEMBRE 2014

MENU NOVEMBRE

Sol·licitud NUSS ( Número usuari seguretat social). Només alumnes 3r i 4t

Ja us podeu descarregar el formulari per demanar el número de la seguretat social obligatori per a tots els alumnes de 3r i 4t per tal de gestionar l’assegurança escolar del curs 2014-2015.

Sol·licitud NUSS

AMPA

En aquests documents trobareu totat la informació referent a la venda de llibres de text per al curs 2014-2015.

14cartaVENDA DE LLIBRES (BANC)

llibres curs 2014-15

Publicat dins de AMPA | Envia un comentari

Venda de llibres de text no socialitzats curs 2014-2015.

A l’apartat de l’Ampa trobareu tota la informació referent a la venda de llibres no socialitzats per al curs 2014-2015.

Atentament,

Equip directiu

Publicat dins de General | Envia un comentari

Reunió pares alumnes de 1r ESO i pares alumnes nous.

Els informem que el dia 9 de setembre a les 18:00h tindrà lloc a la biblioteca del centre la reunió informativa d’inici de curs per als pares dels alumnes de 1r ESO i alumnes nous d’altres cursos.

Atentament,

Equip Directiu

CALENDARI CURS 2014-2015

Ja podeu consultar el calendari del curs 2014-2015

Calendari 2014-15.INS CAN MARGARIT

RECTIFICACIÓ LLIBRES CURS 2014-2015

Us informem que han estat modificats els ISBN dels llibres d’anglès de 1r i 3r d’ESO i s’ha canviat un llibre de lectura de llengua catalana de 4t d’ESO.

Llibres curs 14-15 soc i no soc-2[1]