CALENDARI PROVES RECUPERACIÓ PENDENTS 2014-15

Us recordem que durant la setmana del 2 al  6 de febrer es portaran a terme les proves de recuperació de pendents de cursos anteriors. Aquestes proves es faran de 9:15 a 13:45 en l’ horari marcat al calendari que trobareu a la web de RECUPERACIONS CURSOS ANTERIORS.

Esquiada 2015

L’hora prevista d’arribada dels alumnes que han marxat d’esquiada és a les 17:45. Esperem que el viatge de tornada vagi molt bé i puguin descansar molt.

Segon dia d’esquiada

IMG-20150127-WA0000 IMG-20150127-WA0001 IMG-20150127-WA0003 IMG-20150127-WA0004Ens informen des de Dorres que volen quedar-se dos dies més. Bon senyal! Llàstima  que el dijous a les 8:15 tots han d’estar a l’Institut per fer classe.
Diari d’avui:
8:33 Agafant forces
9:00 Pistes
Esquí
I a la tarda Dorres.
A la nit espera després del sopar una sessió de disco per a tots aquells que encara els hi quedin forces. A passar-ho molt bé que demà tornen a esquiar.

Esquiada 2015

IMG-20150126-WA0000 IMG-20150126-WA0002 IMG-20150126-WA0014 IMG-20150126-WA0015Diari del primer dia:
6:42 En marxa
8:47 Arribada a l’alberg
10:37 Ja estem tots equipats
11:00 Seguint les previsions: A esquiar!

Sembla que el primer dia ha anat d’allò més bé. I en aquests moments ja estan TOTS a pistes tornant a esquiar, esperem que el temps els acompanyi.

Aquesta tarda a Dorres.

Atenció: Antics alumnes

Us recordem que els alumnes que vau acabar 4t de l’ESO el passat curs 2013-2014 podeu passar pel centre, en horari d’administració, per recollir el vostre historial acadèmic i/o el resguard del títol si és el cas.

Horari d’administració: dll i dm de 12:15 a 16h, de dc a dv de 8:15 a 11:45h

Si teniu algun impediment per passar en aquest horari, aviseu-nos i us confirmarem que podreu ser atesos per algun membre de l’equip directiu.

Salutacions.

Menú desembre

Eleccions Consell Escolar

Teniu a la vostra disposició el cens electoral dels pares/ mares o tutors legals dels alumnes per tal que reviseu les dades per a les votacions dels sector pares del Consell Escolar. En cas que dectecteu cap errada, s’ha de comunicar a la secretaria del centre abans de l’11 de novembre.

Cens electoral pares

Informació eleccions Consell Escolar

RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR
HI PARTICIPES?

El 29 de setembre d’enguany es va publicar al Diari oficial de la Generalitat de Catalunya la Resolució per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.
El nou consell escolar ha d’estar constituït abans del 23 de desembre.
Per aquest motiu es comunica a tota la comunitat educativa que el procés de renovació del consell escolar s’ha iniciat a partir del 4 de novembre amb la publicació del calendari del procés electoral i del cens electoral.
Tota la informació referent a les eleccions la trobareu exposada a la cartellera del vestíbul i també al bloc de l’Institut.
Respecte al sector pares, hi ha dos representants al consell escolar del nostre institut, dels quals un és designat per la Junta de l’AMPA, per tant caldria escollir-ne només un.
Les persones que estigueu interessades a presentar la vostra candidatura podeu passar per la consergeria del centre i complimentar la butlleta corresponent o bé parlar amb la direcció del centre (fins el 14 de novembre).
Com a president del consell, us encoratjo que hi participeu activament i que presenteu les vostres candidatures.

Fèlix Diz

Director INS Can Margarit

model presentacio candidatura consell escolar

MENÚ NOVEMBRE 2014

MENU NOVEMBRE

Sol·licitud NUSS ( Número usuari seguretat social). Només alumnes 3r i 4t

Ja us podeu descarregar el formulari per demanar el número de la seguretat social obligatori per a tots els alumnes de 3r i 4t per tal de gestionar l’assegurança escolar del curs 2014-2015.

Sol·licitud NUSS