AMPA

En aquests documents trobareu totat la informació referent a la venda de llibres de text per al curs 2014-2015.

14cartaVENDA DE LLIBRES (BANC)

llibres curs 2014-15

Publicat dins de AMPA | Envia un comentari

Venda de llibres de text no socialitzats curs 2014-2015.

A l’apartat de l’Ampa trobareu tota la informació referent a la venda de llibres no socialitzats per al curs 2014-2015.

Equip directiu

Publicat dins de General | Envia un comentari

Reunió pares alumnes de 1r ESO i pares alumnes nous.

Els informem que el dia 9 de setembre a les 18:00h tindrà lloc a la biblioteca del centre la reunió informativa d’inici de curs per als pares dels alumnes de 1r ESO i alumnes nous d’altres cursos.

Equip Directiu

CALENDARI CURS 2014-2015

Ja podeu consultar el calendari del curs 2014-2015

Calendari 2014-15.INS CAN MARGARIT

RECTIFICACIÓ LLIBRES CURS 2014-2015

Us informem que han estat modificats els ISBN dels llibres d’anglès de 1r i 3r d’ESO i s’ha canviat un llibre de lectura de llengua catalana de 4t d’ESO.

Llibres curs 14-15 soc i no soc-2[1]

LLISTAT LLIBRES CURS 2014 -2015

Llistat de llibres per al curs 2014-2015.

Recordeu que totes aquelles persones que formen part del projecte de reutilització de llibres de text només hauran de comprar els llibres que NO estan socialitzats.

Els alumnes de 4t han de tenir en compte les assignatures optatives que cursaran a l’hora de comprar els llibres.

Equip Directiu.

Llibres curs 14-15 soc i no soc-2

Tiragram 2014

FULL INFORMATIU JUNY 2014

Teniu a disposició el full informatiu del mes de juny.

Llegiu-lo amb atenció ja que conté informació important sobre dates i activitats que es duran a terme fins a final de curs.

Equip Directiu.

FULL INFORMATIU juny 2014

Incidència transport escolar ruta: La Palma

Aquesta setmana ha hagut una incidència en la ruta del transport escolar de la Palma.

Molts pares s’han posat en contacte amb la direcció del centre exposant les seves queixes per una negligència de la companyia de transport Hispabús.

La direcció del centre es va posar en contacte amb la companyia per demanar explicacions sobre els fets ocorreguts . A continuació podeu llegir en el document la resposta que va donar la companyia de transport.

Esperem que no tornin a ocórrer aquests fets i l’Equip Directiu vetllarà en tot moment  per tal que els usuaris de  transport viatgin amb total seguretat  .

Equip Directiu

incidencia transport

CONVOCATÒRIA AJUTS MENJADOR CURS 2014-2015

El Consell Comarcal ha obert la convocatòria per sol·licitar l’ajut de menjador per al curs 2014-2015.

Des d’aquí us podeu descarregar la sol·licitud per presentar-la al centre. La data límit és el dia 28 de maig de 2014.

Atentament,

Circular informativa convocatoria ajut menjador

Sol·licitud ajuts de menjador 2014-2015