SHAKESPEARE IN LONDON

Els alumnes de 4t A ens presentem al concurs Shakespeare in London organitzat per Oxford University Press.

Hem treballat molt en la nostra obra de Macbeth i per això volem anar a Londres!

Necessitem la vostra ajuda per guanyar el concurs que ens hi portarà, com? Doncs:

• Cliqueu al següent enllaç: CLICA AQUÍ PER VOTAR-NOS  i premeu el botó “Vote!”. Un cop hagueu votat us demanarà per correu la confirmació del vostre vot.
  • Compartiu l’enllaç amb les vostres amics, tiets, tietes, pares, mares, cosins, cosines, veïns, veïnes…
  • El termini per poder votar és el 31 d maig, és per això que heu de ser molt ràpids!

Gràcies pel vostre suport!

#OUPShakespeare @OUPELTSpain

Viatge a Itàlia: Ja són a Roma

Els nostres alumnes ja estan a Roma. Avui sembla que fa un dia radiant i ja porten 12 Km passejats per la ciutat. Al darrera queda Florència i moltes imatges per recordar.

Viatge a Itàlia

Els alumnes de 4t ja estan a Milà. El viatge en avió ha anat molt bé i ara a visitar Itàlia.
Esperem que el temps els acompanyi i que puguin passar-ho d’allò més bé.

índexm

Sol·licitud de preinscripció 2016-2017

Ja teniu a disposició  el full de sol·licitud  per realitzar la preinscripció per al curs 2016-2017.

Recordeu que s’ha de presentar el full de preinscripció i la documentació obligatòria des del 30 de març al 7 d’abril ( ambdós inclosos) a la secretaria del centre de 8,30h a les 14,30h.

Atentament,

Sol·licitud preinscripció 16-17

PROVES GLOBALS MARÇ 2016

Aquest és el calendari de les proves de la setmana vinent.globals16

JORNADA DE PORTES OBERTES

Els informem que el dimarts dia 8 de març a les 18:00h tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’INS Can Margarit. En aquesta jornada podran visitar les instal·lacions i conèixer el projecte educatiu del centre.

Equip Directiu

Esquiada 2016

Notícies des de l’esquiada:

Tot està anant segons el previst, sembla que s’ho estan passant molt bé i aprenent molt.

L’hora prevista de sortida  de les pistes d’Espot és a les 14:00.  Esperem que el viatge de tornada vagi molt bé i puguin descansar molt.

BON NADAL

Sol·licitud NUSS

Reunió de pares alumnes nous

El proper dimecres  9 de setembre a les 18:00h tindrà lloc la reunió de pares d’alumnes nous de l’INS Can Margarit per tal d’explicar aspectes importants d’organització i funcionament del centre.Es molt important la vostra assistència .

Equip Directiu.