L’assassinat del professor de matemàtiques

port_asesinato.jpg

Autor: Jordi Sierra i Fabra
Editorial: BARCANOVA
Col·lecció Sopa de llibres
ISBN 978-84-489-1138-6

En Flip no sap què fer perquè tres dels seus alumnes sadonin que les matemàtiques són com un joc. Per això, i perquè no vol suspendrels, els proposa resoldre en grup tot un seguit de problemes. Un bon dia en Flip és assassinat i mor davant mateix dels tres nois! Per poder descobrir i capturar l’assassí, els tres amics han de resoldre uns quants enigmes, jocs denginy, problemes i pistes que els conduiran de dret al culpable.

Versió en Castell
EL ASESINATO DEL PROFESOR DE MATEMATICAS
Autor: Jordi Sierra i Fabra
Editorial: GRUPO ANAYA, S.A.
Colección: EL DUENDE VERDE
ISBN: 978-84-207-1286-4

icona-guia-lectura.gif Guia de Lectura del llibre.pdf

Aquest llibre es troba a la biblioteca del centre. Si l’heu llegit, podeu deixar el vostre comentari.

26 pensaments a “L’assassinat del professor de matemàtiques

1. ana

Aquest llibre em sembla que està molt bé però el llibre es diu l’asassinat del professor de matemàtiques i ell no mor nomès ho fa per que els tres nois en Lluc l’Adela i en Nicolau puguin resoldre uns quants de problemes per trobar a l’assassí.

2. Carlos García Peñalba Autor de l'article

Gràcies Ana pel teu comentari encara que ens has explicat una mica del final del llibre. ;-)

Ens alegrem que t’hagi agradat.

3. elisa

el llibre m’ha encantat perque m’agrada aixo del misteri i l’intriga espero que trobi mes llibres com aquests en les bibliotecas o a las llibreries

4. bryan

Ami m’ha agradat molt aquest llibre, pero a la portada posa l’assassinat del professor de matemàtiques peró no es va morir, nómes ho va fer perque els alumnes tinguin alguna motivació per arribar al final, aixó es una cosa que m’agrada molt, peró tambe que no ho comprenc.

Aquest llibre porta problemes més dificil del que sembla, segons el llibre posa que alguns problemes ni tan sols ho van poder fer alguns dels mes grans matemàtics, peró no m’ho crec sino com es que aquets nois han pogut resoldre aquests problemes de enginy tan dificils? Bé, tan sabal, m’ho he passat la mar de bé llegint aquest llibre.

M’ho he passat molt bé llegint aquest llibre i espero que en trobi algun llibre com aquest a la biblioteca o a la llibreria.

5. nuria

a mi m’ha gradat molt aquest llibre de l’assassinat del profesor de matematiques es força inateressant un saludo nuria Adeu

6. Colau

Aquest llibre m’ha agradat molt perquè el profe fa veure que es mort i això li dona mes motivació per arribar a descobrir l’autentic assassí, a mi m’han fet llegir aquest llibre a l’escola i m’ha agradat molt crec que es un dels millors llibres que ens han donat.

7. paco

no m’ha agradat el llibre perque l’unic que son interessant son els problemes. No es creible que de sobte mor el professor i justament el assassí que habia escrit al sobre. I damunt s’ho creien. Crec que han volgut fer un llibre amb problemes divertits i l’hi han enganxat la historia que han pogut. La história a mi no m’ha agradat

8. Albert

està força bé tot i que el final és molt previsible.
    hi ha dos problemes que la solució no té lògica

9. Ariadna

Aquest llibre a sigut un dels millors que he llegit encara que la meva professora de catala ens el va fer llegir i fer un treball d’un dia per l’altre, uff va ser durissim.
    Weno chao a tots els fans d’aquest llibre.

Ariadna (cognom)
    13 anys

10. Júlia

A mi m’ha agradat moltiiiissim aquest llibre, perquè es del tipus que m’agrades, d’assasinats, intrigues, misteris… i a més tenia uns problemes de matemàtiques molt divertits, i a mida que anava llegint, intentava dexifrar-los.
    Tot i que m’ha agradat molt, crec que el final era molt previsible, es veia molt el que passaria, però tot i així crec que estava molt bé

11. clara g

es un llibre molt intrigant, és cert, peró, ana, es = el que digui el títol, m’has explicat el final i no m’agrada q u fagin.
    es un llibre molt recumanat x a les persones com l’adela, a les q els hi agraden les noveles policíaqes.

12. claraa :)

jo ja me’l e acabat i esta força b
    ara stic fen el treball sobre el llibre
    el més xulo es l’engiñ de l’autor per a fer el títol: “l’4ss4ss1n4t d3l pr0f3ss0r d3 m4t3m4t1qu3s.”

13. claraaa :)

per cert, quina nota li posarieu del 1 al 10???¿¿??¿¿??
    gràcies (si algú cuntestaa!!!!!!!!!!!!!)

14. claraaa :)

tens raó boreal, es molt xulo =P
    de moment em va caient molt b en jordi sierra i fabra
    es un tio legal, com diuen! jij=)

15. anna

aquest llibre és superxulo!!

pero com sempre m’estic llegint llibres d’aquest tipus…
    wenu, dels que mes llegit aquest és el millo!!!

16. Sira

A mi la veritat es que m’ha agradat molt aquest llibre, i quan me’l vaig acabar de llegir, vaig estar reflexionant una bona estona…. trobo que és molt bo, i et dona anims amb les mates… :) pero el que si que es veritat és que potser el final era força previsible….

17. loka

Aquest llibre m’agradat molt tot i que era una mica fals llo de la mort del profesor. Agrairia que algu em digues 10 paraules de vocabulari!! moltes gracies!!

18. judith

encara n me le començat a llegir pero segons lo k digueu sembla bastant interesant!!!

19. Eduard

Aquest llibre m’ha agradat molt ja que la trama es molt emocionant i alguns dels problemes plantejats pel llibre els he pogut resoldre.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *