Darrera entrada en el bloc

El bloc de l’Alzina va néixer el 7 de novembre de 2006, primer com a experiment per als professors, per a aprendre a utilitzar aquella cosa anomenada “blog“. Després com a forma de millorar la comunicació de l’institut recollint les notícies de l’institut que difícilment entraven a la pàgina web de l’institut. Fins al bloc que ara podeu veure. Al principi utilitzàvem un servidor de l’institut i WordPress 1.5 per a publicar les notícies i ara els blocs de l’XTEC als quals estem molt agraïts pel seu servei. Peró ….

Ara ha arribat el moment de posar punt final a aquest bloc. No desapareixerà del tot ja que hem renovat la pàgina web de l’institut i l’hem traslladada a un nou servidor.  La nova pàgina web utilitza WordPress per a la publicació de tota la informació referent a l’institut.

Us convidem a visitar la nova pàgina i a seguir-nos: Institut l’Alzina (http://www.alzina.cat)

Fins aviat.

Vaga general del 29 de setembre

Als pares/mares del nostre alumnat:

Com vostès ja saben, per al proper dia 29 de setembre hi ha convocada una vaga general. Davant d’aquesta convocatòria el centre intentarà mantenir el servei tan normalitzat com sigui possible.

Tal com preveuen les Lleis, l’adhesió dels/les treballadors/es a una vaga legal és un dret a nivell individual. Segons el nombre de treballadors que s’hi adhereixin (professorat i personal d’administració i serveis), o que es vegin afectats per problemes de transport, ens veurem en la impossibilitat de poder atendre l’alumnat amb garanties. També els informem que el servei de menjador d’aquell dia es suspèn.

A efectes de control d’assistència els demanem d’omplir la butlleta que tenen al peu d’aquest escrit, en el cas que decideixin que el seu fill/a no assisteixi a l’institut el proper dimecres, dia 29.

Desitgem entenguin la situació i esperem la seva comprensió per les molèsties que els puguem causar tot recordant que aquesta vaga no és una circumstància de l’escola, ni exclusiva del sector educatiu.

Atentament,

L’equip directiu.

Barcelona a 27 de setembre de 2010.

Alumnes ESO

Alumnes Batxillerat

Curs educat1x1 adreçat a professors

Dintre del plans de formació zona en l’institut s’ha organitzat un curs adreçat a aquells professors que participen al projecte Educat1x1 i a qualsevol altre professor o professora interessats en la utilització didàctica dels ordinadors.

El curs es diu formalment Les TAC en entorns 1×1 i els objectius de l’activitat serien:

– Facilitar la implantació del projecte educat 1×1 al centre

– Facilitar als professors guies i materials de treball amb ordinadors

– Promoure un canvi metodològic en la forma de fer les classes

– Promoure tècniques per al tractament de la diversitat

I constarà de cinc sessions de quatre hores.

La inscripció és del 6 al 21 de setembre de 2010 i el començaria el 13 d’octubre. Podeu accedir directament: Inscripció al curs.

Luis Rey