Final First Lego League España

Diumenge passat, 23 de març, va tenir lloc a l’escola La Salle-Bonanova de Barcelona la final de la First Lego League España. 39 equips procedents d’arreu de l’Estat competien per una plaça  a la Final Mundial de Sant Louis i altres 7 aconseguien una plaça a l’Open Europeu que es celebrarà al mes de maig a Pamplona.

L’equip Tekno-Altafulla, format per alumnes de 4t d’ESO de Tecnologies, va tenir una participació molt bona. I podem donar fe d’això, tots els familiars i professors que els vam voler acompanyar. L’Ajuntament ens va facilitar un autobús que ens va permetre passar un matí d’allò més emocionant. Agraïm també a l’AMPA un cop més el suport rebut.

Felicitats a l’entrenador, l’Albert Andreu, per l’èxit aconseguit i a tots els alumnes per les hores de feina que han dedicat a aquest projecte.

Pròximament penjarem més fotos a la secció Galeria.

fll espanya

Alumnes de l’institut participen a les Proves Cangur

Ahir, alumnes de 3r, 4t i 1r de Batxillerat vam participar d’un nova edició de les Proves Cangur de matemàtiques celebrat al Campus Sescel·lades de Tarragona.

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per  les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

Cangur2014web

Alumnes de l’Institut al The Fonix, concurs d’anglès

El passat 1 de març el millor alumne d’anglès de cada curs d’ESO i Batxillerat del nostre centre van participar a la fase provincial del concurs The Fonix.

Aquests van ser els nostres representants d’esquerra a dreta: Aurora Pijoan (1r ESO), Yasmina Fernández (3r ESO), Marta Ortiz (4t ESO), Marc Bo (1r Batx), Roger Muntané (2n ESO) i Aleix Blanch (2n Batx).

fonix 13-14

A veure si hi ha sort i passem a fase Catalunya. Us mantindrem informats!

Més informació: http://www.concurs-angles.info/