SORTIDA de CONVIVÈNCIA de 1r ESO a LA POBLA de LILLET

A les 10 ja han arribat a CERCS i tot ha anat molt bé. Estan esmorzant i després iniciaran la visita al Museu de les Mines de Carbó.

Fa una estona ens han trucat  i ens han dit que han arribat a la Casa de Colònies i que ja estan participant en l’activitat d’Orientació al bosc que hi ha al davant. S’ho estan passant molt bé i que fa fresqueta.

Reunió d’inici de curs de les famílies amb els tutors

Us convoquem a la reunió d’inici de curs amb el tutor/a del vostre fill/a que tindrà lloc el dia següent:

Dilluns 6 d’octubre a les 18:00h per a les famílies de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO

Dimecres 8 d’octubre a les 18:00h per a les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO, Aula Complementària i 1r i 2n de BAT

Us hi esperem

HORARIS DE PAS DELS AUTOBUSOS PER AL CURS 14-15

Benvolgudes famílies,

Des del Consell Comarcal ens han confirmat els horaris de pas aproximats dels autobusos. Els trobareu a la pestanya SERVEIS i dins de l’apartat TRANSPORT.

Recordeu que el dilluns 15 de setembre, només hi haurà classe per a l’alumnat de 1r d’ESO, de 10 a 12 h, i que els autobusos faran també el servei. Per saber l’hora de pas heu d’afegir-hi 1h i 45 minuts a l’horari habitual.