RECOLLIDA D’ALIMENTS PER NADAL

IMG_6663 (Copy)

Com és habitual en els darrers anys, ara que s’acosta Nadal, l’Institut d’Altafulla, en col·laboració amb Càrites d’Altafulla, fa una recollida d’aliments bàsics per tal que tothom pugui passar les festes de la millor manera possible.

Del 14 al 18 de desembre, a l’entrada de l’Institut hi ha unes caixes on podeu dipositar llet, sucre, llaunes de tonyina, llaunes de tomàquet, oli, cacau en pols, galletes, cigrons i mongetes cuites, etc.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

CASTANYADA dels ALUMNES DE 4t d’ESO

image

Els alumnes de 4t d’ESO continuen preparant diferents activitats per recaptar diners per al viatge de fi de curs.

Per això us informem que aquest cap de setmana instal·laran una paradeta a Altafulla, on vendran castanyes, panellets, pastissos casolans, diferents tipus de galetes…, amb motiu de la festa de la Castanyada.

Divendres a la  tarda i el dissabte al matí estaran situats al carrer Marquès de Tamarit (és on hi ha Correus i Ràdio Altafulla) i el dissabte a la tarda els trobareu a la Plaça dels Vents (al passeig).

Us animem a tots que passeu a veure´ls i a participar en aquesta bona iniciativa. Ells estaran molt contents que així sigui.

Gràcies per la vostra col·laboració

Tallers CRÉIXER EN FAMÍLIA a la Nou de Gaià

CREIXEWR_EN_FAM

l’AMPA de l’Escola de Les Codinetes de la Nou de Gaià us conviden a tots els pares que estigueu interessats a inscriure-us als Tallers Créixer en Família que comencen el divendres 13 de novembre.

Si voleu més informació podeu contactar amb l’AMPA de l’Escola  ampalescodinetes@gmail.com> o al telèfon 626895763 (Montse).

tríptic

ELS ALUMNES DE 1r ESO A OLIOLA

12096543_867520429990572_4759037953639831376_n

Els alumnes de 1r d’ESO comencen avui dimecres una Sortida de Convivència a la Casa de Colònies de l’Era a Oliola (La Noguera).

A les 9:30 han arribat ja a la casa i estan esmorzant i preparant-se per començar amb les activitats del matí. Quan tinguem fotografies us les penjarem

FOTOGRAFIES

Avui dijous, després d’una nit més curta del que tots els profes voldrien (no se’ls acaben les piles mai?) ja estan esmorzant i preparats per iniciar les activitats que els tenen preparats. Diuen que fa fresqueta.

Ja han arribat, abans de l’hora prevista i tot. Cansats però contents. Ara a descansar i dilluns reprenem les classes.

HORARI DE PAS DELS AUTOBUSOS

Benvolgudes famílies,

Des del Consell Comarcal ens han confirmat els horaris de pas aproximats dels autobusos. Els trobareu a la pestanya SERVEIS i dins de l’apartat TRANSPORT.

ATENCIÓ: Nova parada a la Riera de Gaià, a la Rotonda del Vial de la Sèquia / Pau Casals.

Recordeu que el dilluns 14 de setembre, només hi haurà classe per a l’alumnat de 1r d’ESO, de 10 a 12 h, i que els autobusos faran també el servei. Per saber l’hora de pas heu d’afegir-hi 1h i 45 minuts a l’horari habitual.