SORTIDA de CONVIVÈNCIA de 1r ESO a LA POBLA de LILLET

divendres 24 d’octubre

A les 15:10 han sortit de la Casa de Colònies, ja són dalt de l’autobús.

HORA PREVISTA D’ARRIBADA A ALTAFULLA 17:30

Ens han trucat que ja estan dinant i ens envien algunes fotos d’avui:

Ens han trucat mentre estaven esmorzant. Estan cansats però contents, preparats per agafar l’autobús i visitar les Fonts del Llobregat a Castellar de n’Hug. Després de dinar ja emprendran el viatge de tornada.

dijous 23 d’octubre

La nit ha anat bé, ara són a La Pobla de Lillet, han pujat al Tren del Ciment i han visitat el Jardins Artigas, dissenyats per Gaudí:

IMG-20141023-WA0002 (Copy)

A la tarda els espera una jornada d’esport d’aventura a la Casa de Colònies, tot preparant-se per la discoteca de la nit.

dimecres 22 d’octubre

A les 10 ja han arribat a CERCS i tot ha anat molt bé. Estan esmorzant i després iniciaran la visita al Museu de les Mines de Carbó. Fa una estona ens han trucat  i ens han dit que han arribat a la Casa de Colònies i que ja estan participant en l’activitat d’Orientació al bosc que hi ha al davant. S’ho estan passant molt bé i que fa fresqueta.

Reunió d’inici de curs de les famílies amb els tutors

Us convoquem a la reunió d’inici de curs amb el tutor/a del vostre fill/a que tindrà lloc el dia següent:

Dilluns 6 d’octubre a les 18:00h per a les famílies de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO

Dimecres 8 d’octubre a les 18:00h per a les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO, Aula Complementària i 1r i 2n de BAT

Us hi esperem

HORARIS DE PAS DELS AUTOBUSOS PER AL CURS 14-15

Benvolgudes famílies,

Des del Consell Comarcal ens han confirmat els horaris de pas aproximats dels autobusos. Els trobareu a la pestanya SERVEIS i dins de l’apartat TRANSPORT.

Recordeu que el dilluns 15 de setembre, només hi haurà classe per a l’alumnat de 1r d’ESO, de 10 a 12 h, i que els autobusos faran també el servei. Per saber l’hora de pas heu d’afegir-hi 1h i 45 minuts a l’horari habitual.