Els alumnes de 3r d’ESO d’Intercanvi a Anglaterra

Un grup d’alumnes de l’Institut d’Altafulla està d’Intercanvi Lingüístic a Anglaterra amb alumnes del Holmfirth High School.

finalanglaterra
El dimecres van sortir de l’Aeroport de Barcelona cap a Manchester i al vespre ja es van reunir amb les famílies que els han acollit.

Dijous han fet una visita a la propera ciutat de York, al museu Yorvick, la Catedral i el Castell. Els alumnes s’ho estan passant d’allò més bé.

El divendres han visitat Leeds. Han vist un l’edifici majestuós de l’Ajuntament i han passat una bona estona al Museu d’Art on, a més de contemplar obres d’art han produit les seves propies peces. Després han passejat pel centre, han visitat unes galeries comercials, al Trinity Mall, on han dinat i fet algunes compres.

El Cap de Setmana han conviscut amb les famílies d’acollida però alguns d’ells han quedat per fer alguna activitat plegats.
El dilluns han anat a classe amb els seus companys anglesos i han conviscut amb tota la comunitat educativa de l’Institut.
Al vespre del dimarts ja tornen cap a casa. Ha estat per tots una experiència inoblidable.

A mesura que ens vagin enviant fotografies us les anirem afegint. També podeu seguir-los pel facebook de l’Institut.

A LES 21.10 JA HAN AGAFAT LES MALETES DE L’AEROPORT DE BARCELONA I ES DIRIGEIXEN A ALTAFULLA AMB BUS. BENVINGUTS A CASA.

fotografies

Bev Allan visits our school

bev_allan_1

Bev Allan is the author of the book “Lucius Minicius Rides Again” and last February 12th, the students of 1r de Batxillerat had the opportunity to meet her and listen to a lot of interesting information about this book.

Bev Allan came to Institut d’Altafulla to explain different things about her book. She told us why she wrote it, why she chose this name for the novel, and she also described some of the characters.

Lucius Minicius is about a girl, Gúdrun, who hadn’t known anything about her father for many years. One day, her father called her mother and said he wanted to meet his daughter. At first, Gúdrun was scared, but when they met, she was so happy that she wanted to know all about him. She discovered that her father was one of the champion athletes in the Paralympic Games of Barcelona 1992. That made Gúdrun feel happier than before and she started to be interested in disabled people. At the end, her father had to return to Germany, but they kept in touch and made plans to spend their holidays together!

Bev Allan also told us that she wrote this book because she was amazed when she saw the Paralympic Games in 1992 and she wanted to give support to these disabled people.

We’re so pleased we had this great opportunity and say thanks to Bev Allan because she was so nice to all the students and we had a great experience!

Sonia Belmonte, Andrea Bigorra i Júlia Fortuny

More Photos

6 alumnes de l’Institut d’Altafulla participen al Girls’ Day de la URV

2015-03-02_20442015-03-02_2041

Sis alumnes de 3r d’ESO de l’Institut d’Altafulla van participar el passat 24 de febrer en la nova edició del Girls’ Day organitzat per l’Observatori de la Igualtat de la URV i l’Escola d’Enginyeria. Aquesta jornada pretén fomentar entre les noies la vocació científica i tecnològica vers els estudis d’enginyeria, Juntament amb altres noies de diversos instituts i escoles van passar un dia molt interessant a la Universitat amb xerrades i tallers diversos.

Trobareu més fotografies a la galeria.

PROVES EXTRAORDINÀRIES PER A L’OBTENCIÓ DEL GRADUAT EN ESO

S’ha obert el termini de matriculació per a les Proves Extraordinàries per a l’obtenció del graduat en ESO per als alumnes que han estat matriculats al centre i no l’han obtingut.

El termini és fins el 16 de febrer. Més informació a:

Requisits

Els continguts de les matèries de les que  s’han d’examinar estan publicats a la cartellera del centre.

A partir del dia 20 de febrer es pot consultar a la cartellera del centre el llistat d’allumnes admesos.

El calendari de les proves serà el següent:

HORA/AULA dilluns 9 de març dimarts 10 de març
16.00 (Aula 12) ANGLÈS

VISUAL I PLÀSTICA

MATEMÀTIQUES

17.00 (Aula 13) C NATURALS (3r)

FÍSICA I QUÍMICA

ED FÍSICA