Reunió d’inici de curs de les famílies amb els tutors

Us convoquem a la reunió d’inici de curs amb el tutor/a del vostre fill/a que tindrà lloc el dia següent:

Dilluns 6 d’octubre a les 18:00h per a les famílies de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO

Dimecres 8 d’octubre a les 18:00h per a les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO, Aula Complementària i 1r i 2n de BAT

Us hi esperem

HORARIS DE PAS DELS AUTOBUSOS PER AL CURS 14-15

Benvolgudes famílies,

Des del Consell Comarcal ens han confirmat els horaris de pas aproximats dels autobusos. Els trobareu a la pestanya SERVEIS i dins de l’apartat TRANSPORT.

Recordeu que el dilluns 15 de setembre, només hi haurà classe per a l’alumnat de 1r d’ESO, de 10 a 12 h, i que els autobusos faran també el servei. Per saber l’hora de pas heu d’afegir-hi 1h i 45 minuts a l’horari habitual.

Calendari recuperacions setembre

RECOLLIDA NOTES: Divendres, 27 de juny a les 11h.

RECLAMACIONS: divendres, 27 i dilluns, 30 de juny.

CALENDARI RECUPERACIONS SETEMBRE: Tant les tasques de recuperació com les tasques d’ampliació o consolidació per aquells que hagin aprovat, les trobareu al Moodle, al curs Tasques d’estiu.

calendari_recup_set_14

BATXILLERAT