6 alumnes de l’Institut d’Altafulla participen al Girl’s Day de la URV

2015-03-02_20442015-03-02_2041

Sis alumnes de 3r d’ESO de l’Institut d’Altafulla van participar el passat 24 de febrer en la nova edició del Girl’s Day organitzat per l’Observatori de la Igualtat de la URV i l’Escola d’Enginyeria. Aquesta jornada pretén fomentar entre les noies la vocació científica i tecnològica vers els estudis d’enginyeria, Juntament amb altres noies de diversos instituts i escoles van passar un dia molt interessant a la Universitat amb xerrades i tallers diversos.

Trobareu més fotografies a la galeria.

PROVES EXTRAORDINÀRIES PER A L’OBTENCIÓ DEL GRADUAT EN ESO

S’ha obert el termini de matriculació per a les Proves Extraordinàries per a l’obtenció del graduat en ESO per als alumnes que han estat matriculats al centre i no l’han obtingut.

El termini és fins el 16 de febrer. Més informació a:

Requisits

Els continguts de les matèries de les que  s’han d’examinar estan publicats a la cartellera del centre.

A partir del dia 20 de febrer es pot consultar a la cartellera del centre el llistat d’allumnes admesos.

El calendari de les proves serà el següent:

HORA/AULA dilluns 9 de març dimarts 10 de març
16.00 (Aula 12) ANGLÈS

VISUAL I PLÀSTICA

MATEMÀTIQUES

17.00 (Aula 13) C NATURALS (3r)

FÍSICA I QUÍMICA

ED FÍSICA

CASTELLÀ

CATALÀ

SEGONA microFLL d’ALTAFULLA

2015-01-27_1422

El proper dissabte 31 de gener, a les 11h del matí, tindrà lloc, al gimnàs de l’Institut d’Altafulla, la segona edició de la micro First Lego League, un campionat de robòtica en la que participen els i les alumnes de 4t d’ESO de Tecnologia i d’on sortirà el robot que competirà a la FLL de Reus del proper 7 de febrer, amb el nom de Tekno-Altafulla.

Si voleu passar un matí divertit estarem encantats de compartir amb vosaltres les habitilats dels nostres robots, dissenyats i programats pels alumnes de l’Institut. Us hi esperem

Ja disposem de les fotografies de la jornada.

IV CONCURS DE CRISTALITZACIÓ A L’ESCOLA

Els i les alumnes de l’optativa de Física i Química de 4t de l’ESO participen en el IV Concurs de Cristalització a l’Escola. Es tracta d’un projecte de divulgació científica en que participen les universitats catalanes i l’obra social La Caixa, en el qual els nois i noies aprenen a obtenir cristalls.

La fase final del Concurs se celebrarà el proper 8 de maig al Cosmocaixa i hi participen 13 alumnes de l’Institut d’Altafulla

Bones Festes

joyeux-noel.73554 (Copy)L’Equip Directiu, els tutors i tutores, tot el professorat, el Personal d’Administració i Serveis, les mares i els pares de l’AMPA i tots aquells que tenen cura de l’educació dels vostres fills i filles us desitgem BON NADAL i una bona entrada d’any.

RECOLLIDA d’ALIMENTS per NADAL

Com ja és habitual i en col·laboració amb Càritas d’Altafulla, durant la setmana del 15 al 19 de desembre recollim a l’entrada de l’Institut llegums, arròs, oli, llaunes, pasta, llet, productes d’higiene personal i productes de neteja per a la llar, que després es repartiran entre les famílies més necessitades.

PER UN NADAL PER A TOTHOM, ESPEREM LA VOSTRA SOLIDARITAT