L’escola

QUI SOM?

Som una escola d’educació infantil i educació primària (3 a 12 anys) que està situada enmig del parc natural del Montnegre.

ON ES TROBA HORTSAVINYÀ?

Hortsavinyà és un llogarret que pertany al municipi de Tordera i està situat al cor del Massís del Montnegre. Parlar d’Hortsavinyà és parlar de natura en el seu estat més pur; masies, boscos frondosos, vegetació mediterrània, passejades, silenci i aire pur. D’un temps ençà, un grup de veïns que viuen en masies han fet renéixer la vida en aquest paratge de gran bellesa.

D’Hortsavinyà, cal destacar l’esplanada de la bonica església de Sant Llop, l’església de Santa Eulàlia d’Hortsavinyà, l’ermita de l’Erola i Sant Miquel de Vallmanya. També hi podem admirar les alzines gegants de Can Portell.

Per accedir a Hortsavinyà es pot arribar des de Tordera, pel camí de Vallmanya, des de Calella, pel camí d’Hortsavinyà o bé des de Pineda, agafant Quatre Camins o bé el Camí de les Costes tot pujant la riera amunt. Tots els trajectes són preciosos i passen per boscos d’alzina, per pinedes i per boscos de castanyer magnífics.

COM POTS CONTACTAR AMB NOSALTRES?

Escola d’Hortsavinyà

Pla de l’Església s/n

08490 Tordera

Les consultes les podeu fer per correu electrònic a esc-hortsavinya@xtec.cat

2 respostes a L’escola

1. Sonia zamora buisan diu:

Bon dia. Som una familia que l’any vinent tenim intenció de venir a viure a prop de l’escola. La Monica, mare de Eric i Ingrid ja us ho haura comentat. Tinc un seguit de preguntes que fer-vos en quan a l’escola i els meus fills ( l’any vinent faran P4 i 3r). No se ben be si és des d’aquí o amb un altre correo que puc fer les consultes.
    Espero que els meus fills puguin anar-hi a la vostra escola.

2. clopez13 diu:

Hola Sònia,
    us he enviat un correu electrònic.
    CArlos