TASQUES 2012-13

El passat dimecres 29 de maig l’Institut d’Estudis Vallencs ens van otorgar el segon premi, compartit amb un altre escola, per la tasca realitzada al nostre hort escolar. Aquet premi l’utilitzarem per comprar nous materials per l’hort de la nostra escola.
La nostre madrina Mercè la nostra mestre Núria i alguns del nostres companys van assistir a l’acte per recollir el premi.
Gràcies a l’I.E.V. per reconéixer la nostra tascarecollida del premi

Aquet any l’hort, l’hem canviat de lloc i hem posat una creu de pedres petites com a camí. Ens va costar molt. Cadascú va plantar unes bledes a l’ hort.

Hi ha un compostador on tirem les restes del menjador com pomes, peres etc.

Hem posat unes tanques de fusta petites per adornar i protegir l’hort, però hem deixat uns llocs per passar i per plantar algunes coses.

També tenim un jardí amb un llimoner i unes flors molt boniques liles. A les finestres de la classe tenim flors per decorar i en tenim moltes.

Els nens de 3r, 4t, 5è, i 6è fem l’hort i el jardí i els mestres que ens ajuden a fer l’hort són la Joana i el Javi. Hi ha un alumne que es diu Pau, té un hort molt gran i la seva mare és la nostra madrina, la Mercè. Ens ajuda molt i a vegades ens porta plantes.

Entre ahir i avui al nostre hort hem posat una xarxa de color verd, per que quan vinguin ocells no es  mengin els cultius. També hem clavat trossets d’ous al voltant de l’hort per a que els cargols que puguin haver es tallin i no passin. També hem posat cervesa per que li agrada i es moren ofegats quan caiguin dins el plat . Per acabar hem posat flors , per a que vinguin les abelles i polinitzin les flors , atreguin les marietes i es mengin el pugó.

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>