Homeòstasi

Segons el Termcat, és la tendència al manteniment de l’equilibri i de l’estabilitat interns en els diferents sistemes biològics, des d’una cèl·lula o un organisme fins a un ecosistema.

Glossari unitat 1 L’Univers.

Publicat per Màrius el 13 de/d' setembre de 2009

Una de les tasques que haureu de fer aquest curs a cada unitat serà un glossari que reculli les definicions d’entre 20 i 25 paraules clau. Per cadascun dels conceptes, elaboreu una definició d’una línia i citeu la font d’on heu sintetitzat la informació -si és una web heu de posar l’adreça- i recordeu que s’ha de fer a mà.

Ací teniu les paraules clau de la unitat 1 L’univers:

Any Llum; asteroide; astronomia; astrologia; Big Bang; cometa; constel·lacions; eclipsi; equinocci; estel; estel circumpolar; galàxia; heliocentrisme; Lluna nova; meteorit; òrbita; planeta; rotació; satèl·lit; Sistema Solar; solstici; Terra; unitat astronòmica; Via Làctia; Univers.

Deixa una resposta

XHTML: Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>